۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین لزوم تشکیل کمیته هواشناسی کشاورزی در استان قزوین
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد

لزوم تشکیل کمیته هواشناسی کشاورزی در استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : بمنظور بررسی و اجرای هر چه بهتر و اطلاع رسانی دقیق داده های هواشناسی تشکیل کمیته هواشناسی کشاورزی در استان لازم و ضروری است .

لزوم تشکیل کمیته هواشناسی کشاورزی در استان قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، نیاز علی ابراهیمی پاک در جلسه هماهنگی با اداره کل هواشناسی استان با بیان این مطلب افزود : تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و اداره کل هواشناسی به منظور بررسی و اجرا داده های هواشناسی انعقاد خواهد شد .
به گقته وی همچنین کمیته راهبری و ایستگاههای هواشناسی و کمیته هواشناسی کشاورزی نیز ایجاد در دستور کار قرار خواهد گرفت .
وی با اشاره به لزوم پیش آگاهی وضعیت هواشناسی به کشاورزان خواستار تعامل بیشتر دودستگاه برای تبادل اطلاعات بیشتر هواشناسی برای کشت محصولات کشاورزی شد .
به گفته ی ابراهیمی پاک ؛ اعضای کمیته هواشناسی باید از متخصصان هر بخش کشاورزی باشد تا با توجه به وضعیت هواشناسی اطلاعیه لازم را صادر کنند.
وی بر لزوم تشکیل کارگروه هواشناسی کشاورزی برای اطلاع رسانی به کشاورزان در خصوص وضعیت جوی استان برای کشت و کار تاکید کرد.
بهاروند مدیر کل هواشناسی استان قزوین نیز گفت : اطلاعات ایستگاه هواشناسی استان از طریق سایت قابل دسترسی است که با اطلاعات مدیریت هوشمند کشاورزی جهاد کشاورزی قابل ترکیب است.

انتهای پیام/7008

منبع: جهاد کشاورزی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان