۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سیا همه چیز را نمی داند
کد خبر: ۱۱۴۱۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پوتین:

سیا همه چیز را نمی داند

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه شامگاه یکشنبه درباره شلیک موشک های روسی از دریای خزر گفت: سازمان جاسوسی آمریکا همه چیز را نمی داند و از آن انتظار هم نمی رود همه چیز را بداند.

سیا همه چیز را نمی داند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پوتین در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی راشا1 در واکنش به گزارش های منتشر شده بر اساس برخی اطلاعات سازمان اطلاعاتی آمریکا در رسانه های غربی درباره شلیک موشک از کشتی های جنگی روسیه در دریای خزر گفت: سازمان اطلاعات (جاسوسی) آمریکا یکی از بهترین ها در دنیا است.بگذارید به آن سنگ نیندازیم (آن را شماتت نکنیم) این سازمان یکی از قوی ترین سازمان های اطلاعاتی جهان است اما همه چیز را نمی داند و نباید هم بداند.
پوتین تاکید کرد روسیه سیاست خارجی عشق به صلح را دنبال می کند، نیازی به سرزمین ها و درآمد دیگران ندارد، به خودش متکی است و احتیاجی به جنگ و منازعه با دیگران ندارد.
پوتین ادامه داد: مسکو خواهان دخالت در نزاع دینی سوریه نیست و بین شیعه و سنی تفاوت قائل نمی شود.
وی در پاسخ به برخی گمانه های مطرح شده که تصریح می کنند مسکو در کنار شیعیان به ضرر اهل سنت ایستاده گفت: این فرضیه ای اشتباه و طرحی بی اساس است ما بین شیعه و سنی تمایزی قائل نمی شویم.
پیشتر در همین ارتباط، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به ادعای اخیر شبکه سی.ان.ان مبنی بر فرود موشک روسی پرتاب شده از دریای خزر در ایران اشاره کرد و گفت: ادعای رسانه آمریکایی مبنی بر فرود موشک روسیه در ایران نشانه ناتوانی و ناخشنودی واشنگتن از بمباران هوایی مواضع تروریست ها در سوریه است.
به گزارش ایرنا، «ماریا زاخارووا» روز شنبه در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: انتشار اطلاعات کذب در مورد فرجام موشک روسی پرتاب شده از دریای خزر به سوی مواضع داعش، نشانه برخورد غیرحرفه ای رسانه ای است که به منابع ناشناس استناد می شود.
وی به موفقیت همکاری ضدتروریستی دمشق و مسکو اشاره کرد و ادامه داد:این نخستین مورد نیست که منابع ناشناس آمریکایی از وجود اطلاعات در مورد عملیات هوایی روسیه در سوریه خبر می دهند و بمباران هوایی مواضع تروریست ها را از نگاه خود و با اطلاعات تحریف شده تشریح می کنند.
شبکه خبری آمریکایی «سی. ان. ان» شامگاه پنجشنبه در خبری فوری و با تکرار چند باره به نقل از منابع بی نام خود، مدعی شد که چند فروند از 26 موشک شلیک شده از ناوگان روسیه در دریای خزر به سوی سوریه در ایران فرود آمده است.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان