۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۸ فقره پرونده توان‌خواهان در کمیسیون تشخیص معلولیت آبیک بررسی شد
کد خبر: ۱۰۵۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره بهزیستی آبیک:

۱۸ فقره پرونده توان‌خواهان در کمیسیون تشخیص معلولیت آبیک بررسی شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: ۱۸ فقره پرونده توان‌خواهان در نخستین کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

۱۸ فقره پرونده توان‌خواهان در کمیسیون تشخیص معلولیت آبیک بررسی شد
به گزارش صبح قزوین، بهلول کشاورز هدایتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک اظهار کرد: 18 فقره پرونده توان‌خواهان متقاضی شرکت در کمیسیون تشخیص معلولیت شهرستان آبیک بر اساس «ICF» مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها از سوی متخصص به کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان بر اساس «ICF» ارجاع شده بود، افزود: از این آمار تعداد 16 فقره پرونده مورد تأیید اعضای کمیسیون یاد شده قرار گرفت و دو فقره پرونده برای بررسی‌های دقیق‌تر نزد متخصص مربوطه ارجاع داده شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: کمیسیون تشخیص معلولیت بر اساس «ICF» برای نخستین بار به صورت پایلوت در شهرستان آبیک برگزار شده است.
کشاورز هدایتی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نخستین کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان با هدف تشخیص نوع و تعیین شدت معلولان در شهرستان آبیک برگزار شده است.
این مسئول یادآور شد: این کمیسیون با حضور معاون امور توانبخشی استان قزوین، دهباشی‌پور مسئول مجتمع توانبخشی نواب صفوی و اعضای این کمیسیون از جمله صابری‌فرد، شیرویه، رشوند، فرازمند، جمالی با هماهنگی دبیر کمیسیون شهرستان آبیک برپا شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان