۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جنگ در سوریه به ضرر آمریکا خواهد بود
کد خبر: ۱۰۴۳۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آوج:

جنگ در سوریه به ضرر آمریکا خواهد بود

حجت الاسلام هاشمی: جنگ در سوریه به ضرر آمریکا خواهد بود.

جنگ در سوریه به ضرر آمریکا خواهد بود
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی ضمن اشاره به حوادث منطقه خاورمیانه ، هدف آمریکا در این منطقه را کسب رضایت رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد:وقتی آمریکا می بیند کشور سوریه درجبهه مقاومت از حزب الله و فلسطین حمایت می کند و اینکه بتواند اهداف خود را در منطقه پیاده کند لذا اقدام به دخالت در کشورهای خاورمیانه را دارد.
وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به اینکه استکبار جهانی نتوانست در جنگ 33 روزه لبنان کاری از پیش ببرد می خواهد جبهه مقاومت را در سوریه بشکند و با این هدف فلسطین و کشور منطقه را فتح کند تا اینکه به گفته خودشان بتواند بال و پر جمهوری اسلامی ایران را قطع کند.
هاشمی با اشاره به اینکه بهانه آمریکا استفاده از صلاح شیمیایی در کشور سوریه است تصریح کرد: استکبار جهانی سردمدار کشتار بی رحمانه در جهان هستند و با این هدف که در سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده می شود در این کشور دخالت می کنند.
امام جمعه آوج با تاکید بر اینکه کشورهای عربی از جمله عربستان و قطر حامیان و پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه هستند افزود: کشورهای عربی به جای اینکه اسرائیل این غده جعلی را دشمن خود بدانند ایران اسلامی را مانع خود در منطقه می دانند و لذا با حمایت گروه های القاعده اقدام به کشتار مسلمانان و مردم مظلوم می کنند.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی خاطر نشان کرد: کشورهای عربی وقتی می بینند جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان و با قوت است به بهانه اینکه کشور سوریه به کشتار مردم می پردازد در ایجاد قائله ها در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است.
وی ادامه داد: متاسفانه کشورهای عربی در فراهم کردن مقدمات جنگ و توطئه در منطقه شریک بوده اند.
هاشمی کشور ایران را پرچمدار انقلاب اسلامی بر مبنای آموزه های دینی و اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه در مکتب اسلام حمایت از مستضعفین و کسانی که زیر ستم قرار می گیرند تاکید شده است و از طرفی دیگر چون هدف اصلی آمریکا و استکبار جهانی ایران اسلامی است لذا این اهداف اقتضا می کند که ایران اسلامی نسبت به حرکت های اتفاق افتاده در کشور سوریه بی تفاوت نباشد.
امام جمعه آوج افزود: کشور سوریه علاوه بر حمایت از لبنان و فلسطین، در زمان تنهایی جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز ، خود را حامی ملت ایران می دانست.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی با تاکید بر اینکه دشمن ما آمریکا و اسرائیل عاقل نیستند بیان کرد: متاسفانه حکومت آمریکا در تصمیم گیری خود استقلال ندارند زیرا بر اساس منافع رژیم صهیونیستی تصمیم می گیرد در این راستا اسرائیل این غده جعلی خود را در حال نابودی می بیند و تلاش می کند که جنگ اتفاق بیفتد و تاخیر را به ضرر خود می داند و کشور آمریکا را وادار به تهدید می کند.
وی تصریح کرد: قطعا این جنگ به ضرر دولت آمریکا خواهد بود زیرا تکه و باقیمانده آبروی خود را نیز از بین می برند.
هاشمی پیرامون احتمال جنگ در سوریه افزود: اگر عاقلانه بررسی و تصمیم گیری کنیم این جنگ اتفاق نمی افتد و در غیر این صورت اگر مدیریت عقل را کنار بگذاریم شاهداین اتفاق خواهیم بود.
امام جمعه آوج با اشاره به ایجاد جنگ روانی از سوی دشمن تاکید کرد: با این کار استکبار جهانی می خواهد دولت و مردم سوریه را به عقب نشینی و شکست وادار کند اما در طرف مقابل ،دولت سوریه نیز به شناخت کاملی از آمریکا و رژیم صهیونیستی رسیده است و می داند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان