۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پروژه‌های تاکستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۱۰۳۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار؛

پروژه‌های تاکستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار قزوین تعداد از پروژه‌های شهرستان تاکستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های تاکستان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، احمد عجم صبح سه شنبه در سومین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان تاکستان به همراه نماینده و فرماندار این شهرستان تعدادی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی که برای هفته دولت تدارک دیده شده بود را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساند.
سفر نیم روزه استاندار قزوین به شهرستان تاکستان با استقبال نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان روبرو شد.
عجم در نخستین گام بهره‌برداری به همراه هیئت همراه شهرستانی به بخش خرمدشت رفت و مدرسه آموزشی شش کلاس‌ای واقع در روستای داکان این بخش را افتتاح کرد که برای افتتاح این پروژه ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
در ادامه سفر استاندار قزوین به شهرستان تاکستان ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهر‌ه‌برداری رسید.
همچنین شبکه گازرسانی روستای «اورنه» بخش ضیاءآباد افتتاح شد که برای این پروژه نیز ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
سردخانه نگین‌تاک شهر اسفرورین نیز از دیگر پروژه‌های بود که با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.
اجرای یک عملیات گازرسانی در بیرون از محدوده شهری تاکستان و در کنار محل تقلیل فشار گاز نیز با حضور استاندار و مقامات محلی شهرستان تاکستان کلنگ‌زنی شد.
برای راه‌اندازی و ساخت این پروژه نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.
استاندار قزوین نیز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌ گازرسانی به یکی از روستاهای بخش ضیاءآباد ضمن تبریک هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مجسم خدمتگزاری در جامعه اسلامی دانست.
احمد عجم ادامه داد: هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای طرح خدمات ارزشمند دولت به مردم است که مسئولان در این خصوص باید تلاش خویش را دوچندان کنند.
وی از گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی در حال حاضر کشور خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود.
استاندار قزوین بیان کرد: همچنین بزرگ‌ترین واحد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تاکستان ایجاد می‌شود.
فرماندار تاکستان در حاشیه بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: رساندن خدمات به نقاط محروم و به ویژه روستاها باید سرلوحه کار مسئولان قرار گرفته و پیگیری شود.
علی اکبریان به بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان تاکستان پرداخت و افزود: در روز چهارشنبه تعدادی دیگر از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان