۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین دولت انگلیس در برخورد با ایران مکار و غدار بوده است/ آغاز فعالیت لانه جاسوسی آمریکا سرپوشی برای کم‌کاری دولت بود
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت انگلیس در برخورد با ایران مکار و غدار بوده است/ آغاز فعالیت لانه جاسوسی آمریکا سرپوشی برای کم‌کاری دولت بود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: دولت انگلیس در برخورد با کشور ایران همواره مکار و غدار بوده است و تا کنون این ارتباط نتیجه‌ای برای ایران نداشته است.

دولت انگلیس در برخورد با ایران مکار و غدار بوده است/ آغاز فعالیت لانه جاسوسی آمریکا سرپوشی برای کم‌کاری دولت بود

به گزارش صبح قزوین  به نقل از نسیم زنجان، امین بیات، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: دولت انگلیس در برخورد با کشور ایران همواره مکار و غدار بوده است و تا کنون این ارتباط نتیجه ای برای ایران نداشته است.

 

وی افزود: اردوهای جهادی در سال جاری در استان زنجان در قالب ۲۷ گروه با حضور ۵۲۰ دانشجو بسیجی برگزار شد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در پنج گروه ۸۵ نفری در روستاهای محروم قیدار حضور داشتند، افزود: این گروه ها در زمینه های بهداشتی، پزشکی و فرهنگی فعالیت های خود را انجام دادند.

 

بیات با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی شهرستان ابهر نیز در یک گروه ۴۰ نفری که هم اکنون در روستاهای خرمدره در حال انجام وظیفه هستند، افزود: فعالیت های این گروه شامل رنگ آمیزی مدرسه است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری طرح ولایت در دو قالب تصریح کرد: طرح ولایت کشوری به صورت متمرکز در استان تهران برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در این طرح دانشجویان عمیقا با چهار کتاب مبانی اندیشه اسلامی آشنا می شوند، افزود: از استان زنجان  ۲۵ نفر در سال جاری در این دوره شرکت کردند.

 

بیات با اشاره به اجرای طرح ولایت استانی به مدت ۱۰ روز از سوم تا ۱۲مردادماه در زنجان خاطرنشان کرد: این طرح با حضور اساتید درجه یک کشوری از جمله میرلوحی، عروج، سعیداحمدی در استان زنجان برگزار شد.

 

وی از حضور ۱۴۰ نفر از دانشجویان فعال بسیجی در این دوره خبر داد و گفت: آموزش های بصیرتی، مهارتی و تربیتی به این دانشجویان ارائه شد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره های خط امام از جمله فرهنگی،سیاسی و علمی یادآور شد: دانشجویان بسیجی زنجان در این دوره شرکت کردند که تعمیق معنوی دانشجویان و بصیرت افزایی هدف این دوره بود.

 

بیات همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص انگلیس و فعالیت این کشور در ایران خاطرنشان کرد: از دو قرن اخیر ایران به صورت های مختلف با انگلیس مواجه داشته است و انگلیس سعی همواره به صورت  استکباری و استعماری با ایران برخورد کرده است.

 

وی گفت: وزیر خارجه دولت مکار و غدار انگلیس فاتحانه پای به تهران گذاشت یکی از دستاوردهای دوجانبه توافق برد – برد، برجام و آغاز به کار دوباره لانه جاسوسی را به نمایش بگذارد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه این سفارت که سه سال پیش با همت و  فداکاری جمعی از دانشجویان و فرزندان و رهپویان حقیقی امام روح الله (ره) بسته و تعطیل شده بود مجددا بازگشایی شد، افزود: این افتتاح در آستانه هفته دولت روبانی برای بریدن و مکانی برای افتتاح کردن بود چرا که دولت می خواست تا با این کار،پوشش کم کاری ها را انجام دهد.

 

بیات انحصار توتون و تنباکو را یکی از اقدامات خرابکارانه انگلستان در ایران عنوان کرد و گفت: راه اندازی فرقه های ضاله بهاییت و وهابیت از دیگر فعالیت های خصمانه این کشور است.

 

وی با اشاره به تحمیل قرارداد لاتاری و تاسیس قمارخانه از سوی این کشور گفت: غارت منابع نفتی کشور برای بیش از نیم قرن و رهبری و مدیریت عوامل اصلی و اجرایی فتنه از دیگر اقدامات خصمانه این کشور محسوب می شود.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان