۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین عملیات گسترده ارتش سوریه و درگیری کردهای سوریه با عناصر مسلح در حسکه
کد خبر: ۹۹۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تحولات سوریه؛

عملیات گسترده ارتش سوریه و درگیری کردهای سوریه با عناصر مسلح در حسکه

یگان‌های ارتش سوریه درحالی چندین عملیات نظامی را در مناطق مختلف ریف حسکه، در شمال شرقی سوریه به اجرا گذاشتند که عناصر کمیته‌های مردمی کردهای سوریه نیز در مناطق دیگر این استان با عناصر مسلح درگیر شدند.

عملیات گسترده ارتش سوریه و درگیری کردهای سوریه با عناصر مسلح در حسکه

به گزارش صبح قزوین،  یگان‌های ارتش سوریه امروز جمعه چندین عملیات را در مناطق مختلف ریف حسکه در شمال شرقی سوریه به اجرا گذاشتند.

در یکی از عملیات‌های ارتش سوریه یگان‌های ارتش سوریه یکی از تجمعات عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی «گردان انصار الشریعه» را در روستای «الخریطه» در مسیر «تل تمر – حسکه» هدف قرار داد و منهدم کرد که در جریان آن ده‌ها فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

در دیگر عملیات‌های ارتش سوریه در این منطقه نیز نیروهای ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در دو منطقه «البجاریه» و «خراب عسکر» در ریف قامشلی را هدف قرار داده و منهدم کردند.

این درحالی است که عناصر کمیته‌های مردمی کردهای سوریه نیز با گروه‌های مسلح در مناطق «اصفر نجار» و «تل حلف» در ریف رأس العین و همچنین در «الیوسفیه» و «الجنیدیه» و «الشکری» در ریف دو منطقه «معبده» و «الجوادیه» و روستاهای «مشرافه» و «حمید» در ریف حسکه درگیر شده و شماری از عناصر مسلح را به قتل رساندند.

اما از استان «دیر الزور» در شرق سوریه نیز گزارش شده است، یگان‌های ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در مناطق «الحویقه» و «الحمیدیه» و «غنامات» از توابع شهر دیر الزور، مرکز استان دیر الزور را منهدم کردند و شماری از عناصر مسلح را به قتل رساندند.

همچنین در دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز یک مرکز تجمع افراد مسلح در کارخانه نیشکر را هدف قرار دادند و شماری از عناصر مسلح را به قتل رساندند.

در منطقه «مزرعة العجراوی» از توابع فرودگاه نظامی «الطبقه» نیز نیروهای ارتش سوریه یک تجمع بزرگ عناصر مسلح را هدف قرار دادند و ده‌ها فرد مسلح را به قتل رساندند.

انتهای پیام/1003/م

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان