۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ۲۶ مرداد یادآور استقامت آزادگان در اردوگاه های عراق
کد خبر: ۹۸۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

۲۶ مرداد یادآور استقامت آزادگان در اردوگاه های عراق

آیت الله باریک بین: مجاهدت آزادگان در اردوگاه های عراق از جمله مقاطع پرشکوه در تاریخ جنگ تحمیلی است.

۲۶ مرداد یادآور استقامت آزادگان در اردوگاه های عراق

به گزارش صبح قزوین، امام جمعه قزوین به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به همراه حجت السلام طهماسب –امام جمعه شهر الوند- و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از دو تن از آزادگان سرفراز شهر الوند دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی و معنوی آیت الله باریک بین حضور آزادگان سرفراز را در زمان اسارت زا فراموش نشدنی دانست و بیان کرد: آن لحظه های حضور آزادگان روزها و شب های فراموش نشدنی و ماندگاری در تاریخ این نظام اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: آزادگان این سرو قامتان نستوه با تکیه بر ایمان و ازش های اسلامی و معنوی  قله های بلند آزادگی و آزادی را فتح کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان 26 مرداد را روزی به یادماندنی دانست و اظهار کرد: 26 مرداد روزی است که فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران پس ازسال ها مقاومت پای به میهن اسلامی نهاده و با بوسه بر خاک وطن عزیز حریت و سربلندی آزدگان مقاوم را به نمایش گذاشتند.

وی حضور با استقامت آزادگان را تحسین برانگیز برشمرد و خاطر نشان کرد: آزادگان سرفراز در اسارتگاه های مخوف عراق  با اینکه در زیر شکنجه های وحشیانه رژیم بعث قرار می گرفتند ولی دست از امام راحل(ره) و آرمان های والای انقلاب اسلامی دست برنداشتند و به دشمن درس فراموش نشدنی دادند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سردار آزادگان علی اکبر ابوترابی و شهید خلبان حسین لشگری گفت: حجت السلام علی اکبر ابوترابی خود نماد مقاومت و ایثار بودند، توانستند اردوگاه های اسارت را به مدرسه بزرکی از تقوا و آگاهی و استقامت تبدیل نمایند که همواره فداکاری و خدمات ایثارگران در اذهان ملت ایران ماندگار است.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان