۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین رعایت احکام شرعی زمینه ساز امنیت پایدار است
کد خبر: ۹۷۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرهنگ محمدرضا میرحیدری:

رعایت احکام شرعی زمینه ساز امنیت پایدار است

فرمانده انتظامی استان قزوین شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر محمدیه قزوین اظهار داشت: رعایت احکام شرعی زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه اسلامی است.

رعایت احکام شرعی زمینه ساز امنیت پایدار است
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ محمدرضا میرحیدری دیشب در دیدار با نمازگزاران مسجد جامع شهر محمدیه قزوین با مقایسه امنیت در نظام اسلامی نسبت به سایر کشورها، دین مداری و تمسک به اهل بیت را عامل مهم انضباط اجتماعی و آرامش جامعه توصیف کرد و گفت: رعایت احکام عی زمینه ساز امنیت در جامعه اسلامی ماست.
وی امنیت را بسترساز توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر کشوری دانست و گفت: احساس مسئولیت مدیران در نظام اسلامی نسبت به مسئله امنیت ی تکلیف است.
فرمانده انتظامی استان قزوین با تبیین اهمیت حضور و مشارکت مردم در عرصه های اجتماعی و امنیتی، رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه امنیت اجتماعی را در گرو همکاری مردم و نهادهای اجتماعی توصیف کرد و افزود: توجه آحاد مردم به موضوع امنیت، بالاترین نقش را در این زمینه ایفا می کند.
سرهنگ میرحیدری هدف از حضور مسئولان انتظامی در جمع شهروندان را آشنایی و بهره مندی از نظرات و انتقادات آنان بیان کرد و گفت: ارتباط روسای پلیس با مردم، آنان را از نقاط قوت و ضعف خود آگاه کرده و در خدمت رسانی بهتر به مرد نقش ارزنده ای خواهد داشت.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی یک کلانتری جدید در شهر محمدیه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به توسعه و افزایش جمعیت شهر محمدیه در تلاشیم پلیس را در این شهر نسبت به گذشته تقویت کنیم.
در این مراسم فرمانده و روسای پلیس های تخصصی استان قزوین به سوالات و مشکلات مردم پاسخ گفتند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان