۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کاظمی: طرح بازپيرايي فضاي سبز ميادين شهر قزوين در حال اجراست
کد خبر: ۹۶۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

کاظمی: طرح بازپيرايي فضاي سبز ميادين شهر قزوين در حال اجراست

با هدف ارتقاي سطح کيفي فضاي سبز شهر قزوين و زيباسازي مناظر شهري طرح بازپيرايي فضاي سبز ميادين توسط سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين در حال اجرا مي‌باشد.

کاظمی: طرح بازپيرايي فضاي سبز ميادين شهر قزوين در حال اجراست
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: با هدف ارتقاي سطح کيفي فضاي سبز شهر قزوين و زيباسازي مناظر شهري طرح بازپيرايي فضاي سبز ميادين در حال اجرا مي‌باشد.
سيد مهدي کاظمي افزود: بازپيرايي ميادين شهر از ابتداي تيرماه سال جاري آغاز شده و همچنان ادامه دارد و سعي شده با کاشت گونه هاي متنوع گياهي نشاط بيشتري براي شهروندان فراهم شود.
مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز با اشاره به برنامه هاي پيش رو براي حفظ و توسعه فضاي سبز شهر افزود: سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري با تمام توان در جهت ايجاد چشم انداز زيبا براي شهروندان تلاش مي‌کند.
کاظمي ادامه داد: در اجراي عمليات بازپيرايي، کاشت مجدد گياهان با طرح و تنوع بيشتر در دستور کاري قرار گرفته که نقطه عطفي در بازپيرايي فضاهاي سبز در شهر قزوين است.
مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز در پايان خواستار توجه بيشتر شهروندان به حفظ و نگهداري از فضاي سبز سطح شهر و ميادين و بلوارها شد و اظهار کرد: ايجاد شور و نشاط ، طراوت و سرزندگي براي شهروندان از وظايف مهم مديريت شهري است که ايجاد و توسعه فضاي سبز زيبا از مهمترين عوامل در اين زمينه محسوب مي شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان