۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین روزبهانی; آمدند و فقط وعده دادند/ بعد از بازگشت حرف‌های زیادی خواهم زد
کد خبر: ۹۶۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

متاسفم که با دست خالی راهی مسکو می‌شوم

روزبهانی; آمدند و فقط وعده دادند/ بعد از بازگشت حرف‌های زیادی خواهم زد

بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: دوستان فقط آمدند و وعده دادند، اما هیچ کاری برای ما انجام ندادند.

 روزبهانی; آمدند و فقط وعده دادند/ بعد از بازگشت حرف‌های زیادی خواهم زد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس برای دفاع از کمربند قهرمانی خود در رقابت‌های APB بامداد امروز راهی مسکو شد.

روزبهانی در حالی جمعه در چار چوب مسابقات APB باید به روی رینگ برود که تا این لحظه قرار بود با نماینده بلغارستان مبارزه کند، اما حریف روزبهانی با توجه به مصدومیتی که در مسابقه قبل برایش پیش آماده بود، گویا هنوز به بهبودی کامل نرسیده است. به این ترتیب نماینده فرانسوی که روزبهانی در دوره قبل او را شکست داده بود روز جمعه قرار است با ستاره بوکس کشورمان مبارزه کند.

احسان روزبهانی در مورد اعزام و حضور در مسابقات لیگ APB بوکس، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات لیگ بوکس APB طی این مدت تمرینات خوبی را در کنار اکبر احدی و بشیر معمارزاده داشتم و برای مبارزه با حریف فرانسوی راهی مسکو محل برگزاری این رقابت‌ها می‌شوم. پیش از این قرار بود حریف بلغارستانی در مسکو وارد رینگ شود، اما با توجه به مصدومیتی که او دارد جمعه باید با نماینده فرانسه مبارزه کنم.

وی در ادامه افزود: از لحاظ فنی شرایط خوبی را دارم فقط متأسفم از اینکه بدون مسابقات تدارکاتی، بدون حضور در اردوی مشترک، بدون حقوق و دست خالی راهی مسکو می‌شوم. فقط در این مدت با کمک مربیانم فقط تمرین کردم و بدون کمک مسئولان راهی مسکو می‌شوم.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: دوستان به تمرینات ما آمدند و فقط وعده دادند، اما هیچ کاری برای ما انجام ندادند. قطعا بعد از بازگشت از مسابقات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان