۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین واکنش فدراسيون به خبر درگيري خطيب
کد خبر: ۹۶۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس فدراسیون کشتی از کوره در رفت؛

واکنش فدراسيون به خبر درگيري خطيب

فدراسيون کشتي درباره خبر درگيري سرپرست اين فدراسيون با گزارشگر دوربين خبرساز توضيحاتي را ارائه کرد.

واکنش فدراسيون به خبر درگيري خطيب
به گزارش صبح قزوین به نقل از ورزش3، با انتشار خبر درگيري سرپرست فدراسيون کشتي با خبرنگار دوربين خبرساز، روابط عمومي فدراسيون کشتي درباره اين خبر توضيحاتي را ارائه کرد که در زير آمده است.
در توضيح این مطلب، تحت عنوان ((درگيري سرپرست فدراسيون کشتي با خبرنگار دوربين خبرساز)) به استحضار ميرساند که به رغم همه تخريب‌ها و مسائل حاشيه‌اي که از سوي برخي افراد معلوم الحال براي فدراسيون کشتي، موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي کشتي ايران کماکان ادامه دارد و پس از کسب عنوان سومي جوانان فرنگي‌کار ايران در رقابت‌هاي جهاني بلغارستان، هم اکنون شاهد درخشش کشتي‌گيران آزادکار جوان در مسابقات جهاني فوق هستيم، ولي متاسفيم که برخي‌ها دنبال حاشيه‌سازي هستند و بدنبال ايجاد فضاي مسموم و تخريب هستند که هيچکدام از اين مسائل تاکنون در راه اهداف فدراسيون خللي ايجاد نکرده است.
حقيقت اينجاست که مي‌دانيد که کشتي در وضعيت بسيار مطلوبي قرار دارد و هيچکدام از حواشي و نداري‌ها نتوانسته مانع پيشرفت اين رشته در دنيا شود.
در ضمن گفت و گوي بين خبرنگار محترم دوربين خبرساز و آقاي خطيب سرپرست فدراسيون کشتي يک گفت و گوي عادي بود که روال طبيعي خود را طي مي‌کرد ولي عليرغم تاکيد سرپرست فدراسيون کشتي بر حفظ منافع ملي و عدم بيان برخي کاستي‌ها و کمبودها که ناشي از مشکلات کلان اقتصادي کشور است، خبرنگار شبکه خبر اصرار به بيان برخي کمبودها از زبان سرپرست فدراسيون را داشت و همين موضوع باعث شد تا سرپرست فدراسيون از ادامه گفت و گو خودداري کند و بحثي هم در خصوص بي احترامي به شخص خبرنگار محترم شبکه خبر نبود.
با اين وجود روابط عمومي فدراسيون کشتي اعلام مي‌کند که اين فدراسيون همواره پاسخگوي خبرنگاران و رسانه‌هاي محترم بوده و استدعا دارد در يک فضاي تعامل دوطرفه و با حفظ منافع ملي نسبت به انعکاس تمامي اخبار کشتي همه ما و رسانه‌ها وظيفه داريم که اقدام کنيم.
در ضمن اگر کشتي‌گيران فرنگي‌کار و آزادکار جوان ما در مسابقات جهاني بلغارستان بخاطر حفظ آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و دفاع از مردم مظلوم فلسطين به کشتي‌گيران رژيم غاصب برخورد نمي‌کردند اکنون مقامي که در رده تيمي بدست مي‌آمد بسيار بهتر از عناوين فعلي بود با اين وجود فدراسيون کشتي حفظ ارزش‌هاي نظام را از هر عنوان و مقامي ارجح‌تر مي‌داند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان