۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین دومين نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات برگزار مي شود
کد خبر: ۹۵۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

برگزاری نمایشگاه به مدت ۴ روز؛

دومين نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات برگزار مي شود

دومين نمايشگاه تخصصي برق ،الكترونيك و مخابرات با همکاری شركت نمايشگاههاي بين المللي استان قزوين و انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک از ۲۹ مرداد ماه لغايت ۱ شهريور ماه به مدت ۴ روز برگزار مي گردد .

دومين نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات برگزار مي شود
به گزارش صبح قزوین، مشارکت‌کنندگان در دومين نمایشگاه صنعت برق، الكترونيك و مخابرات محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه‌های تجهیزات برقی، تابلو برق، انواع سیم و کابل، دوربین‌های مداربسته، تجهیزات سیستم ارت، سیستم‌های صاعقه‌گیر، انواع کلید و پریز، سیستم‌های امنیتی، خازن، کنتور، وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، لامپ و صنایع روشنایی در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
ایجاد فضای تخصصی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان با این بخش و تکنولوِژی‌های جدید، شناخت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان و تحقیق و بازاریابی از جمله اهداف برگزاري دومين نمایشگاه صنعت برق، الكترونيك و مخابرات مي باشد.
مشارکت‌کنندگان در نمايشگاه مذكور از استان‌های تهران، البرز، قزوین و زنجان محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.
دومين نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و مخابرات در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان