۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین آزادگان سرمايه عظيم كشور هستند/تعامل بين مجلس و دولت نهادينه شدن فرهنگ مردم سالاري است
کد خبر: ۹۵۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين؛

آزادگان سرمايه عظيم كشور هستند/تعامل بين مجلس و دولت نهادينه شدن فرهنگ مردم سالاري است

تعامل بين مجلس و دولت مردم سالاري را نهادينه كرده و فضاي مناسبي براي گرفتن آراء و بيان اعتقادات فراهم شده است.

آزادگان سرمايه عظيم كشور هستند/تعامل بين مجلس و دولت نهادينه شدن فرهنگ مردم سالاري است
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي خطيب نماز جمعه تاكستان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي گفت: آزادگان گنجينه هاي ارزشمندي هستند كه بايد آنان را ارج نهيم و با ثبت خاطرات آنان فرهنگ ايثار و شهادت را در كشور نهادينه كنيم.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا با اشاره به راي اعتماد مجلس به 15 وزير دولت يازدهم نكته قابل توجه در اين زمينه را نهادينه شدن فرهنگ مردم سالاري و فراهم بودن فضاي مناسب براي گرفتن آراء و بيان اعتقادات عنوان كرد.
حجت الاسلام رمضاني امام جمعه موقت آبيك با محكوم كردن كشتار در مصر بيان كرد: آمريكا و رژيم صهيونيستي در پشت پرده اتفاقات اخير اين كشور قرار دارند.
حجت الاسلام و المسلمين طهماسبي خطيب نماز جمعه الوند از صدا و سيما به خاطر پخش مستقيم جلسه راي اعتماد مجلس به وزرا و آگاهي مردم از تعامل مجلس و دولت قدرداني كرد.
حجت الاسلام نظري امام جمعه موقت محمود آباد تاكيد كرد: بايد فرهنگ ايثار، صبر و استقامت آزادگان سرافراز ميهن اسلامي را به نسل جوان انتقال داد.
حجت الاسلام و المسلمين بيگدلو امام جمعه ارداق با اشاره به نا امني در كشورهاي منطقه گفت: امنيت در ايران اسلامي موهبت الهي است و بايد شكرگزار آن باشيم.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه الموت علت نا امني در كشورهاي اسلامي را نبود اتحاد در بين آنان دانست و افزود: استكبار جهاني و صهيونيست از عدم همدلي و همبستگي مسلمانان بيشترين سود را مي برند.
حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه دانسفهان تصريح كرد: مردم با شركت در انتخابات 24 خرداد حماسه سياسي را خلق كردند و حالا نوبت مسئولان است كه حماسه اقتصادي را رقم زنند.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي عنوان كرد: راه حل بازگشت آرامش به كشور مصر و پايان خشونت ها در اين كشور بازگشت مجدد رئيس جمهور بركنار شده است.
حجت الاسلام محرم خاني امام جمعه موقت ضياء آباد با اشاره به روز جهاني مسجد اظهار كرد: مسجد محل انس با خدا و مكاني براي رسيدگي به مشكلات محرومان است.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت از آزادگان به عنوان الگوي نسل جوان ياد كرد و افزود: آزادگان سرمايه عظيم كشور هستند و بايد آنان را ارج نهيم.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي امام جمعه آبگرم از تضعيف جايگاه قرآن، روحانيت و مسجد به عنوان سه برنامه استكبار جهاني براي مقابله با دين اسلام ياد كرد.
حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه موقت آوج با اشاره به راي اعتماد منتخبان ملت به وزاري پيشنهادي گفت: دولت جديد با اين راي اعتماد بايد براي محقق شدن برنامه هاي رئيس جمهور تلاش كنند.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي امام جمعه اسفرورين با اشاره به كودتاي آمريكا در 28 مرداد ماه براي بازگرداندن شاه به قدرت بيان كرد: با پيروزي انقلاب اسلامي عزت ملت ايران بازگشت و دست آمريكا از كشور كوتاه شد.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان