۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین مجلس در گزینه های انتخابی رئیس جمهور نقشی ندارد
کد خبر: ۸۹۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

داود محمدی:

مجلس در گزینه های انتخابی رئیس جمهور نقشی ندارد

نماینده مردم قزوین در مجلس: تمام این مولفه ها و نحوه ی ارائه برنامه های داوطلب موثر است و قطعا کسانی که بتوانند کارنامه ی خوبی ارائه دهند، می توانند از مجلس رای اعتماد بگیرند. مجلس در گزینه های انتخابی رئیس جمهور نقشی ندارد.

مجلس در گزینه های انتخابی رئیس جمهور نقشی ندارد
به گزارش صبح قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در رابطه با معرفی اعضای کابینه یازدهم، اذعان داشت: برای اظهار نظر درباره ی وزرای پیشنهادی حجت الاسلام روحانی باید منتظر بمانیم تا روز رأی گیری این افراد در صحن علنی مجلس که هم نمایندگان نوع برنامه های این افراد، سنخیت و سوابق آن ها با محل پیشنهادی، تجارب و تقابل وزیر معرفی شده را مورد بررسی قرار دهند.
وی در ادامه افزود: تمام این مولفه ها و نحوه ی ارائه برنامه های داوطلب موثر است و قطعا کسانی که بتوانند کارنامه ی خوبی ارائه دهند، می توانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.
مجلس در گزینه های انتخابی رئیس جمهور نقشی ندارد.
عزم کلی مجلس همکاری و همگانی با دولت یازدهم است محمدی خاطر نشان کرد: عزم کلی مجلس همکاری و همگانی با دولت یازدهم است تا زودتر کارش را شروع و وقفه ای در عملکردش ایجاد نشود.
باید این وزرا در مجلس صحبت کرده و موافقین و مخالفین به اظهار نظر بپردازند تا بتوانیم بهترین گزینش را داشته باشیم.
این نماینده مجلس در رابطه با پیشینه برخی از وزرای معرفی شده به مجلس، ابراز داشت: به نظرم معدل کابینه خوب است.
من حیث المجموع اگر بخواهیم نظر دهیم، افراد معرفی شده در کابینه قابل ارزیابی هستند.
ممکن است برخی ضعیف تر بوده یا نقدهایی بر آن ها وارد باشد؛ اما در مقابل هستند کسانی که با سوابق عالی در کابینه معرفی شده اند.
وی با بیان این که نمایندگان سوابق افراد و مواضع آنها را مدنظر قرار خواهند داد، تصریح کرد: در حال حاضر نمی توان گفت چه کسی رای می آورد و چه کسی رای نمی آورد؛ به نظرم در کابینه ی آقای روحانی هم از افراد اصولگرا، هم اصلاح طلب، هم معتدل و میانه رو استفاده شده است.
رحمانی فضلی شخصی برجسته برای وزارت کشور است محمدی ادامه داد: مهمترین وزارتخانه وزارت کشور است که فردی چون رحمانی فضلی که شخصی معتدل می باشد برای این جایگاه معرفی شده است.
ما باید معدل کابینه را در نظر بگیریم آن چه که مهم است مجموعه کابینه است که قابل قبول می باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: باید فرصتی به رئیس جمهور جدید دهیم، برای این که از بدو شروع کار دولت یازدهم پیش داوری کنیم، صحیح نیست.
باید اجازه دهیم دیدگاه های وزارتخانه ها مطرح شود و مجالی هم برای کار کردن داده شود تا افراد محک بخورند.
وی در ادامه اظهار داشت: دنبال این باشیم که دولت در شرایط کنونی قدم مثبتی بردارد و مشکلات جاری مردم را حل کند.
هنوز کابینه آقای روحانی تکمیل نشده؛ وزرای پیشنهادی و تعدادی از معاونین معرفی نشده اند و اطلاع کافی نداریم که از 7 کاندید انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آمده یا نه؛ شاید هم خود این افراد حاضر به همکاری نشده اند.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان