۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین حقوق شهروندی آلمانی ها در معرض خطر است/هشدار درباره کاهش اعتماد مردم به دولت
کد خبر: ۸۸۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حقوق شهروندی آلمانی ها در معرض خطر است/هشدار درباره کاهش اعتماد مردم به دولت

یک مقام اطلاعاتی آلمان با اشاره به اینکه حقوق شهروندی آلمانی ها در سایه جاسوسی های اطلاعاتی آمریکا در معرض خطر است، خواستار شفاف سازی در این باره شد.

حقوق شهروندی آلمانی ها در معرض خطر است/هشدار درباره کاهش اعتماد مردم به دولت
به گزارش صبح قزوين به نقل از  "اشتوتگارتر ناخریشتن"، "پتر شار"، نماینده حفاظت از اطلاعات دولت آلمان، به کنترل ناکافی سازمانهای امنیتی آلمان در برابر جاسوسیهای اطلاعاتی آمریکا  که دلیل آن ناکارآمدی نهادهای نظارتی است، شدیدا انتقاد کرده واظهار داشت: برای حمایت از اطلاعات شهروندان در آلمان، نیروهای لازم که بتوانند این امر مهم را محقق کنند وجود ندارد.
این در حالی است که برای جاسوسی و نظارت بر شهروندان به اندازه کافی نیرو وجود دارد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه دولت آلمان نباید در برابر جاسوسیهای اطلاعاتی آمریکا دست روی دست بگذارد و هیچ کاری نکند، خواستار مذاکراتی در این باره بین کشورهای دوست و متحد شده و همچنین درباره از دست رفتن اعتماد شهروندان آلمانی به دولت هشدار داده و گفت: برای اینکه بار دیگر اعتماد را در بین شهروندان ایجاد کنیم باید همه حقایق را روی میز بگذاریم.
وی افزود: اگر ما موفق نشویم که درباره جاسوسیهای اطلاعاتی آمریکا شفاف سازی کنیم و نظارت بر شهروندان را محدود کنیم، اعتماد آنها به دولت به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان