۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین اليس الصبح بقريب
کد خبر: ۸۷۵۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اليس الصبح بقريب

قريب سه دهه است كه به ابتكار خميني كبير(ره) ملت هاي جهان در جمعه ي پاياني ماه مبارك رمضان، برائت خود از اسرائيل و آمريكا را فرياد مي زنند و اردوگاه استكباري آنان را به لرزه مي اندازند.

اليس الصبح بقريب
صبح قزوین: روزي سلمان فارسي در مسجد پيغمبر(ص) نشسته بود و عده اي از بزرگان و اكابر اصحاب نيز حاضر بودند، سخن از اصل و نسب به ميان آمد و هر كسي درباره ي اصل و نسب خود چيزي گفته و آن را بالا مي برد.
وقتي نوبت به سلمان رسيد، اين شاگرد بزرگ مكتب پيامبر (ص) در جملاتي بسيار درس آموزگفت:(انا سلمان بن عبدالله، كنت ظالا فهداني الله عزوجل بمحمد و كنت عائلا فاغناني الله بمحمد و كنت مملوكا فاعتقني الله بمحمد)من نامم سلمان است و فرزند يكي از بندگان خدا هستم.
گمراه بودم و خداوند به وسيله ي محمد(ص) مرا راهنمايي كرد و فقير بودم، خداوند به وسيله ي محمد(ص) بي نيازم كرد و برده بودم، خداوند به وسيله ي محمد(ص) آزادم كرد.
اين است اصل و نسب من.
در اين هنگام، رسول خدا(ص) وارد شدند و پس از شنيدن ماجرا و جملات سلمان، ضمن تجليل فراوان از سخنان سلمان، رو به قريشيان كرده و فرمودند: اي گروه قريش، خون يعني چه؟ نژاد يعني چه؟ نسب افتخار آميز هر كس، دين اوست.
مردانگي هر كس عبارت است از خلق و خوي و شخصيت او و اصل و ريشه ي هر كس ،فهم و عقل و ادراك اوست و چه ريشه اي بالاتر از عقل؟ اين رفتار سلمان و سخنان رسول خدا، تاثير عميقي در قلوب مسلمانان گذاشت و اين روند بعنوان يك اصل همواره در سيره ي پيشوايان حقيقي اسلام، تداوم داشت.
دشمنان اسلام مي كوشند با ايجاد اختلاف بين اقوام و تقويت ملي گرايي و باستان گرايي جاهلانه، نقش بسيار مهم اسلام در وحدت ميان امت بزرگ اسلامي را كمرنگ كرده وبا ايجاد اختلاف و برتري جويي هاي نژادي و قومي، منافع خود را دنبال كنند.
بعنوان مثال، در موضوع مهم فلسطين، سران خائن عرب مي كوشند، اين موضوع را اختلافي ميان اعراب و اسرائيل و بعنوان جنگي (عربي) قلمداد كنند .
از سوي ديگر، منافقان داخلي نيز با طرح شعار انحرافي(نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران) بدنبال ايجاد شبهه و ترديد در زمينه ي دفاع لازم و استراتژيك جمهوري اسلامي از مقاومت فلسطين هستند .
در اين ميان، به لطف الهي و هوشياري ملت ايران، شعار امت واحده ي اسلامي بعنوان يكي از شعارهاي محوري نظام اسلامي ايران، در ميان بيش از يك ميليارد مسلمان در نقاط مختلف جهان ، نهادينه شده و انشاءالله بزودي بر اساس وعده ي الهي، با نابودي سران خائن برخي كشورهاي اسلامي، پيروزي جهاني اسلام بر محور وحدت مسلمين حول ولايت حضرت مهدي(عج)، محقق خواهد شد.
و امروز كفر و نفاق.
.
قريب سه دهه است كه به ابتكار خميني كبير(ره) ملت هاي جهان در جمعه ي پاياني ماه مبارك رمضان، برائت خود از اسرائيل و آمريكا را فرياد مي زنند و اردوگاه استكباري آنان را به لرزه مي اندازند.
واقعيت آن است كه دفاع از ملت مظلوم فلسطين، صرفا دفاع از يك سرزمين و قوم نيست و جايگاه مبارزان فلسطين و لبنان، بعنوان خط مقدم مبارزه با توسعه طلبي اسرائيل و آمريكا، براي اهل بصيرت، جايگاهي بسيار مهم و استراتژيك است.
امروزه ابراز انزجار و برائت از اسرائيل، به مثابه اعلام مبارزه و برائت از تمامي دنياي كفر است كه متحد و يكپارچه و با نقض تمامي معاهدات بين المللي و حتي قوانين داخلي خود، به دفاع بي چون و چرا از غده ي سرطاني اسرائيل مي پردازند.
و البته به لطف الهي ،بر اساس استقامت و ايستادگي ملت هاي مسلمان،پس از گذشت سه دهه از استقرار نظام اسلامي، اسرائيل با تمام موجوديتش در حال اضمحلال و انزوا قرار دارد و وعده ي الهي كه نويدگر نابودي دشمنان اسلام است، در حال تحقق و ظهور است.
و البته مطابق وعده ي الهي، باز هم سرافرازي و ماندگاري و سربلندي، متعلق به جبهه ي حق و اسلام است و كفر و نفاق و اسرائيل، امروزه در بدترين شرايط تاريخي خود قرار دارند.
لذا بر اساس آيه ي مباركه ي (لئن شكرتم لازيدنكم) هر كدام از ما در راستاي شكرگزاري از اين جايگاه و عظمت امروزين اسلام و ايران در جهان، بايد در حد توان خود،به تبيين عملي موضوع فلسطين و جهاد و مبارزه و افشاي چهره ي منافقان داخلي و خارجي براي همگان پرداخته و ذهن ها و جانها را براي تبعيت از ولايت جهت مبارزه اي عظيم و همه جانبه و نهايي در ركاب مولايمان حجت ابن الحسن المهدي(عج) آماده نماييم كه: اذا جاء نصرالله و الفتح .
.
.
.
و.
.
.
اليس الصبح بقريب انشاءالله انتهای پیام/9002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان