۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین شگردهای سیطره جویی صهیونیسم/ مروری بر تعالیم ساختگی صهیونیست‌ها
کد خبر: ۸۷۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شگردهای سیطره جویی صهیونیسم/ مروری بر تعالیم ساختگی صهیونیست‌ها

مقابله با خوي استکباري صهیونیسم نیازمند شناخت شگردهاي سيطره جويي این فرقه همچنین آشنایی با تعالیم دینی ساخته و پرداخته خود آنان است.

شگردهای سیطره جویی صهیونیسم/ مروری بر تعالیم ساختگی صهیونیست‌ها
به گزارش صبح قزوين به نقل از  مهر، صهيونيستها به زعم خودشان با همه وجود معتقدند که از ديگران برتر و ارزشمندترند و بايد قدرت، ارزش، رهبري و هدايت جهان، خاص آنان باشد و ديگران خدمتگزار آنها باشند بنابراين آنها همه تلاش خويش را صرف به ظهور رساندن اين باور مي کنند و در اين مسير از هيچ کاري ابا ندارند و به اين پندار، جنبه تاريخي و رنگ ديني نيز مي دهند و آن را به فرزندان خود القا مي کنند.

در اين گفتگوي تفضيلي با حجت‌الاسلام سيد ابراهيم حسيني، كارشناس مسائل سياسي و مذهبي، بخشي از باورها و شگردهاي انديشه‌هاي صهيونيستي مورد بررسي قرار گرفته است.

يك باور صهيونيستي؛ همه برای رفع نیاز صهیونیست ها آفریده شده اند!

حسيني اظهار داشت: عملکرد و برنامه هاي صهيونيسم، هميشه بر اساس اين نگرش غلط و باور انحرافي توجيه شده است كه "همه موجودات و انسانها خدمتگزار آنها هستند و همه چيز براي رفع نياز صهيونيست ها آفريده شده" و برای روشن شدن بیشتر این مسئله لازم است که گوشه هایی از تعالیم آنها را مرور کنیم.

آنها معتقدند: "خداوند به خاطر لطفي که به ما داشته، حيواناتي از جنس انسان که ساير ملل هستند براي ما آفريده و آنها را مسخر ما ساخته است زيرا خدا مي دانسته که ما نيازمند به دو نوع حيوان هستيم؛ يک نوع لال مانند چهارپايان و ديگر ناطق، مانند مسيحي ها، مسلمان ها، بودايي ها و ساير ملل از شرق و غرب و آنها را به خاطر خدمتگزاري ما آفريده است".

تفرقه افکنی مهمترین شگرد صهیونیسم برای تسلط بر جهان

حسینی ادامه داد: اين طايفه تفوق طلب، برای ايجاد سلطه و سيطره بر مردم شگردهايي مختلفی دارند و يکي از مهمترین شگردهاي صهيونيسم براي سلطه بر ساير ملل جهان، ايجاد تفرقه و جنگ ميان آنان است.

وی افزود: در صدر اسلام نيز آنان با اين کار زشت و غير انساني، در صدد سلطه بر مسلمانان بودند و نمونه‌اي تاريخي از ايجاد تفرقه و جنگ در صدر اسلام ایجاد اختلاف در بین اوس و خزرج بود که با درایت پیامبر رفع شد.

فرقه تراشی راه را برای سیطره صهیونیسم باز می کند

این کارشناس سیاسی ادامه داد: شگرد ديگر آنان در سلطه يابي بر کشورها و ملتها، فرقه تراشي و گروه گرايي است تا از اين راه بتوانند مانعي در برابر اديان الهي و به ويژه دين مقدس اسلام ايجاد کنند.

وی یادآور شد: بدون شک دست يهوديان در پيدايش فرقه هاي انحرافي که در دو قرن اخير ساخته شده اند، از قبيل بهايي گري، قادياني گري و نظاير اينها در کار بوده است.

حسيني عنوان كرد: اينکه حيفا در قلب اسرائيل، شهر مذهبي بهائيان قرار داده شده و نقشه کشور غاصب اسرائيل، روي ديوار خظيرة القدس بهائيان آمريکا کشيده شده است و افراد شناخته شده اي از يهود به ظاهر تغيير مذهب داده اند و به آيين ساختگي بهائيت درآمده اند، اين نظريه را تأييد مي کند.

مکتب هاي فلسفي، حقوقي، اجتماعي و اقتصادي منحرف کننده اي که بشر را هر روز به نحوي از توجه به مکتب هاي الهي دور می کند و به ماده پرستي و زير پا نهادن ارزش هاي اخلاقي و انساني وا مي دارند نيز به دست يهوديان ساخته شده و مي شود.

شگرد ديگر صهیونیسم تربیت جاسوس است

وي تاكيد كرد: يکي ديگر از راهکارهاي صهيونيسم براي رسيدن به اهداف سياسي خود، جاسوس پروري در کشورهاي مختلف است و دستورالعمل صهيونيسم در اين مورد، در فصل پانزدهم پروتکل چنين است: "براي نيل به مقصود، تشکيلات فراماسوني خود را توسعه داده و در همه جا عمال مبتکري را به کار مي گماريم که دفتر کارشان، دستگاه نفوذ ماست و تمام دفاتر، زير نظر اداره اي از زعماي ما خواهد بود که هر دفتر، نماينده اي در اداره مرکزي دارد و برنامه او از آنجا تنظيم مي شود".

وی بیان داشت: به اين ترتيب، جاسوس پروري صهيونيسم در کشورهاي اسلامي، نکته اي است که نهايت دقت و هوشياري سران کشورهاي اسلامي را مي طلبد.
در ايران قبل از انقلاب، اولين و آخرين نخست وزير رژيم پهلوي، هويدا، بختيار و بسياري ديگر از رجال سياسي، فراماسون بودند و علت اين امر، ارتباط تنگاتنگ رژيم پهلوي با آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي اسرائيل بود.

مال اندوزی راهی برای سلطه طلبی است

حسینی تأکید کرد: يکي از ويژگي هاي بارز صهيونيست ها، عشق و علاقه شديد آنان به مال و ثروت و لذتهاي مادي است و علت اين امر آن است که به عقيده آنان، مال و ثروت بزرگترين عاملي است که به آنان امکان مي دهد بر همه ملتها تسلط و نفوذ داشته باشند و بر آنان آقايي کنند.

وی افزود: در تلمود، يکي از کتاب هاي پرارج يهوديان مي خوانيم: "براي آنکه سلطنت و آقايي تنها براي يهوديان باقي بماند، لازم است هر فردي يهودي، تمام نيرو و امکاناتش را صرف به دست آوردن مال و ثروت و منع ديگر ملتها از اندوختن زر و سيم نمايد".

این کارشناس یادآور شد: هم اکنون بانک ها، شرکت ها و مؤسسات عظيم تجاري و اقتصادي در جهان  و نيز مطبوعات و خبرگزاري هاي مهم و احزاب روي کارآورنده بسياري از دولت ها، با پول سرمايه داران يهودي و صهيونيست در حال کار هستند و با پرداخت وام و گرفتن رباي فاحش از کشورهاي ضعيف، تا آخرين قطره خون آنان را مي مکند.

آمریکا تحت سیطره صهیونیسم قرار گرفته است

امروزه سلطه سياسي، اقتصادي صهيونيست بر آمريکا، امري کاملاً آشکار است و اکنون جامعه آمريکا به صورت ابزاري در خدمت صهيونيست است که کمتر از سه درصد از جمعيت، 80 درصد از منافع آمريکا را مستقيم يا غيرمستقيم به خود اختصاص داده است.

بر اساس آماري که سال ها پيش ارائه شده، 55 درصد از اعضاي پارلمان، 71 درصد وکلاي دادگستري، 69 درصد پزشکان، 80 درصد تاجران مهم و 60 درصد مقامات سازمان سيا يهودي هستند.

 به اين ترتيب، سلطه و نفوذ صهيونيست ها در آمريکا  باعث شده است که اين کشور هميشه در سياست هاي کلان و راهبردي خود، منافع اسرائيل را مدنظر قرار دهد و براي تحکيم موقعيت اين رژيم غاصب در منطقه خاورميانه تلاش کند.

سازمان های جهانی سیطره پذیر صهیونیزم شده اند

نفوذ صهيونيست ها در سازمان هاي جهاني و به ويژه سازمان ملل متحد يکي از مشکلات اساسي بر سر راه مسلمانان و اعراب به شمار مي رود.

 نفوذ صهيونيست ها در بخش هاي مختلف اين نهاد بين المللي همچون اداره اطلاعات، بانک عمران و صندوق بين المللي پول، سازمان بهداشت جهاني، سازمان پناهندگان بين المللي، سازمان فرهنگي يونسکو، بخش هاي کشاورزي و تغذيه، امور داخلي سازمان و قسمت هاي معاونان و مشاوران و.
.
.
، باعث شده است تا رژيم غاصب اسرائيل به توصيه ها و قطعنامه هاي سازمان ملل توجه نکند و بر اساس قدرت و مصلحت خويش و حاميان خود عمل کند.

آنان با نفوذي که در بخش هاي مختلف اين سازمان دارند، مطمئن هستند که از طریق مجامع بين المللي و سازمان ملل متحد، هيچ اقدام عملي مانند تحريم يا برخورد نظامي با آنان صورت نخواهد گرفت.

صهیونیست ها برای غصب کردن فلسطین جنبه شرعی ساخته اند

مباني فکري نژادپرستانه صهيونيست ها باعث شده است تا اسرائيل براي غصب کردن سرزمين هاي فلسطيني ها و اعراب  توجيه شرعي بيابد و نه تنها آن را جايز، بلکه واجب بشمارد.

 در اين مورد و در تعاليم آنان چنين آمده است: "بر اسرائيلي، کشتن و غصب کردن و دزدي كردن مال غيراسرائيلي جايز، بلکه واجب است.
املاک غيريهود مانند مال متروک است که يهودي حق دارد آن را تملک نمايد.
خداوند به يهوديان اجازه داده که فرآورده هاي غيريهودي را مالک شوند".

 همين ويژگي هاي ددمنشانه كه آنها در آيين ساخته و پرداخته خود از آن تبعيت مي كند، از اسرائيلي ها حيواناتي انسان نما ساخته كه سالهاست با ورود غاصبانه به سرزمين هاي مسلمانان و اشغال قدس شريف، غصه اي بزرگ بر دل مسلمين جهان شده است.

-------

گفتگو: رحیم میرعظیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان