۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین دبيركل حزب الله خواستار حضور گسترده مردم لبنان در مراسم روز قدس شد
کد خبر: ۸۷۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبيركل حزب الله خواستار حضور گسترده مردم لبنان در مراسم روز قدس شد

سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان، با تاكيد بر اهميت برگزاري مراسم گراميداشت روز جهاني قدس با توجه به حوادث جاري در منطقه، از مردم لبنان خواست كه حضوري پرشور در اين آيين داشته باشند.

دبيركل حزب الله خواستار حضور گسترده مردم لبنان در مراسم روز قدس شد
به گزارش صبح قزوين، دبير كل حزب الله لبنان طي سخناني كه در مراسم احياي شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان در حسينيه سيد الشهدا (ع) در ضاحيه جنوبي بيروت پخش شد، با اشاره به نزديك شدن روز جهاني قدس گفت: با توجه به حوادث منطقه، لازم است كه توجهي وي‍ژه به اين مناسبت جهاني و حضوري فراتر از سال هاي گذشته داشت.
وي با اشاره به اينكه روز قدس يادگاري ارزشمند از امام خميني (ره) است، افزود: ما پيش از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶، مراسم هاي گسترده و رژه هاي نظامي با حضور گسترده مردم داشتيم.
سيدحسن نصرالله ادامه داد: اما پس از جنگ ۳۳ روزه، اوضاع امنيتي با وجود مسايل سياسي داخل لبنان شكلي ديگر يافت، زيرا اسراييلي ها به شدت در حال رصد تحركات نيروهاي مقاومت هستند و ديديم كه پس از جنگ فرمانده شهيد حاج عماد مغنيه را نيز به شهادت رساندند.
وي ادامه داد: با توجه به اين مسائل، شيوه معمول برگزاري مراسم روز قدس تغيير مي يابد، زيرا عقل، منطق و مسئوليت شرعي اجازه نمي دهد، تمام نيروها و تجهيزات را در معرض نمايش بگذاريم و به دشمن بگوييم هر كاري كه مي خواهيد، انجام بدهيد.
دبيركل حزب الله با تاكيد بر ضرورت حضور گسترده مردمي در مراسم روز جهاني قدس در ضاحيه جنوبي بيروت، اظهار داشت: با توجه به تحولات و حوادث جاري در منطقه، بايد توجهي ويژه به روز قدس داشت.
وي افزود: بايد همگي حضوري ويژه و بزرگ در گراميداشت اين مناسبت داشته باشيم و بر معاني و مفهومي كه امام خميني (ره) در راستاي اعلان روز قدس داشت، تاكيد ورزيم و اين مساله اهميت بسيار بيشتري نسبت به سال هاي قبل دارد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان