۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر اقبالیه
کد خبر: ۷۹۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاونت خدمات شهری اقبالیه اعلام کرد:

افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر اقبالیه

امیری: در دوسال اخیر با توجه به سیاست های مالی در شهرداری توانسته ایم تا حد ایده آلی از این ساخت و ساز های غیر مجاز جلو گیری کنیم.

افزایش ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر اقبالیه
به گزارش صبح قزوین، سیف الله امیری، در گفتگوی اختصاصی با صبح قزوین، در پاسخ به نحوه نظارت بر ساخت و سازها در شهر اقبالیه بیان کرد: یکی از وظایف تعریف شده برای شهرداری ها نظارت بر ساخت و سازها و صدور جواز و پروانه کسب است.
این مسئول یادآور شد: یکی از معضلات اقبالیه در این چند سال اخیر افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر است.
وی در ادامه افزود: اما در این دو سال اخیر با توجه به سیاست های مالی در شهرداری توانسته ایم تا حد ایده آلی از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نماییم.
امیری اظهار کرد: طبق قانون هر واحد مسکونی و تجاری برای آنکه از خدمات شرکت های آب، گاز و برق بهره مند شود این شرکت ها حتماً باید از شهرداری استعلام بگیرند ولی در این زمینه نیز تخلفاتی نیز صورت می گیرد.
این مسئول عنوان کرد: سرانه درآمد ما در مقاسیه با شهرهای دیگر کمتر است و ما به همین دلیل در بسیاری از طرح های خدماتی با مشکل مواجه هستیم.
وی اذعان کرد: اقبالیه 93 هکتار معبر دارد که 50 رفتگر این معابر را تمیز می کنند و این با استاندارد ها بسیار فاصله دارد.
امیری اشاره کرد: ما در حوزه ی خدمات شهری یک هزینه های جاری و ثابت داریم ولی این هزینه های ثابت گاه مانع از اجرای طرح های مد نظر در این حوزه می شود.
معاون خدمات شهری اقبالیه گفت: با توجه به ظرفیت موجود شهر اقبالیه نیاز به پیشرفت بسیاری دارد اما قبل از هر چیزی باید به فرهنگ سازی بپردازیم.
وی عنوان کرد: تا کنون تعداد کمی از ساختمان ها در این شهر با معماری درست و استاندارد ساخته شده است و بافت های فرسوده نیز نیاز به نوسازی دارند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان