۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین يك هزار و ۲۱۸ روحاني مبلغ به مناطق مختلف اعزام شدند
کد خبر: ۷۸۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين:

يك هزار و ۲۱۸ روحاني مبلغ به مناطق مختلف اعزام شدند

حجت الاسلام نظري: با آغاز ماه مبارك رمضان يك هزار و ۲۱۸ روحاني مبلغ به مناطق مختلف استان قزوين اعزام شدند.

 يك هزار و ۲۱۸ روحاني مبلغ به مناطق مختلف اعزام شدند
به گزارش صبح قزوين، حجت الاسلام نظري معاون فرهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين بيان كرد: با آغاز ماه مبارك رمضان يك هزار و 218 روحاني مبلغ به مناطق مختلف استان قزوين اعزام شدند.
حجت الاسلام نظري ادامه داد: اين روحانيون و مبلغان به مدت يك ماه با حضور در مناطق مختلف به ترويج احكام و مسائل ديني پرداخته و به سوال هاي مردم درباره مسائل ديني، شرعي و شبهات ديني پاسخ مي دهند.
وي اظهار كرد: امسال تعداد مبلغان اعزامي به مناطق مختلف استان در مقايسه با سال گذشته بيش از 20 درصد افزايش داشته است.
اين مسئول در ادامه ابراز كرد: سخنراني ديني و مذهبي، آموزش صحيح قرائت قرآن كريم و نماز، بيا ن احكام شرعي، برگزاري جلسات پرسش و پاسخ و اقامه فريضه نماز سه گانه در مساجد از مهم ترين برنامه هاي مذهبي روحانيون مبلغ در طول ماه مبارك رمضان است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: از این تعداد 733 نفر از مبلغان استان هستند که 635 نفر از آنها مبلغ و 98 نفر نیز مبلغه هستند، 399 نفر از مبلغان نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می شوند که به تفکیک 353 نفر از آنها مبلغ و 46 نفر نیز مبلغه هستند.
وی تصریح کرد: همچنین 37 نفر از روحانیان طرح هجرت قم و 48 نفر نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در این برنامه حضور دارند که در مجموع 217 نفر می شوند.
حجت الاسلام نظري اضافه کرد: مبلغان در این ایام باید درخصوص 25 محور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره سخنرانی کنند که این محورها شامل دو بخش عمومی و ویژه می شود.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان