۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مشتاقی; علیاری آینده خوبی در سنگین‌وزن دارد/ از او انتظار مدال در مسابقات جهانی نداریم
کد خبر: ۶۲۳۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مشتاقی; علیاری آینده خوبی در سنگین‌وزن دارد/ از او انتظار مدال در مسابقات جهانی نداریم

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: مهدی علیاری با پیروزی در انتخابی تیم ملی نشان داد که آینده خوبی در سنگین‌وزن دارد.

مشتاقی; علیاری آینده خوبی در سنگین‌وزن دارد/ از او انتظار مدال در مسابقات جهانی نداریم

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره پیروزی علیاری مقابل نوری در مسابقه انتخابی درون اردویی سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی برای انتخاب ملی‌پوش مسابقات جهانی گفت: علیاری با وجود وزن کمی که نسبت به حریفش داشت کشتی خوبی مقابل نوری گرفت و نشان داد که آینده خوبی در این وزن خواهد داشت.

وی ادامه داد: علیاری با وجود اختلاف وزنی زیادی که با نوری داشت و با حدود 20 کیلوگرم وزن کم‌تر، بهترین سنگین‌وزن ایران را شکست داد و نشان داد که آینده خوبی در انتظارش است. ما هم از همین حالا باید با برنامه این کشتی‌گیر را برای حضور در مسابقات جهانی و پس از آن المپیک آماده کنیم.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: ما از علیاری انتظار مدال در مسابقات جهانی نداریم هر چند که اگر به این مهم هم رسید کار بزرگی انجام داده است، اما اگر بتواند سهمیه المپیک را هم کسب کند دست به کار بزرگی زده است و تا المپیک فرصت داریم تا با برنامه‌ریزی دقیق، وی را برای حضوری موفق در این میدان مهم مهیا و آماده کنیم.

به گزارش صبح قزوین ، مهدی علیاری با غلبه بر مهدی نوری در انتخابی سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی، مسافر لاس وگاس شد.

انتهای پیام/م

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان