۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین شهنازی; پخش زنده مسابقات کمترین حق نوجوانان است/ مردم باید رشادت‌های آینده‌سازان والیبال را ببینند
کد خبر: ۶۲۲۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شهنازی; پخش زنده مسابقات کمترین حق نوجوانان است/ مردم باید رشادت‌های آینده‌سازان والیبال را ببینند

سرمربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: به نظر من پخش مسابقات تیم نوجوانان در مسابقات جهانی از رسانه ملی کمترین حق آنها است.

شهنازی; پخش زنده مسابقات کمترین حق نوجوانان است/ مردم باید رشادت‌های آینده‌سازان والیبال را ببینند

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درمورد شرایط تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان و صعود به جمع 4 تیم برتر دنیا اظهار داشت: شب گذشته تا ساعت حدود 3 بامداد بیدار ماندم و نتیجه را از طریق سایت فدراسیون جهانی دنبال کردم. از پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برابر ایتالیا بسیار خوشحال شدم.

وی ادامه داد: ایتالیا چند سال در رده نوجوانان حضور فعال نداشت، اما شنیده‌ام که امسال تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کرده‌اند. حضور تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در جمع 4 تیم برتر دنبا می‌تواند نوید دهنده اتفاقات خوب برای آینده والیبال باشد. فدراسیون سرمایه‌گذاری خوبی برای این تیم کرده است وسال گذشته هم در لیگ برتر حضور داشتند و به نظرم این تیم می‌تواند به فینال رقابت های جهانی هم راه پیدا کند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی نوجوانان تا کنون مثبت بوده است و این امر جای خوشحالی دارد که نوجوانان بازی باخته را با پیروزی عوض کردند. برای رسیدن به فینال، ایران باید مقابل لهستان قرار بگیرد. در مرحله گروهی ما نتیجه را به لهستان واگذار کردیم و فکر می‌کنم حالا کادر فنی شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده است.

شهنازی با اشاره به شرایط لهستان، عنوان کرد: این تیم قهرمان اروپا است و در تمام رده های یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شود. والیبال ورزش اول این کشور است و به همین دلیل آنها همیشه مدعی هستند. بازیکنان ایران باید ذهنیت خود را آماده کنند و نباید "می‌توانیم" را فراموش کنند. به هر حال تیم ایران از حالا به بعد هر نتیجه ای بگیرد و حتی به فینال هم نرسد چیزی از ارزش‌هایش کم نخواهد شد.

کارشناس والیبال ایران درخصوص تاثیر عدم پخش زنده مسابقات از رسانه ملی، تصریح کرد: وقتی والیبال ما به سطحی رسیده است که می‌تواند برنامه لیگ جهانی را تغییر دهد، پس می‌تواند خیلی کارهای دیگر را هم انجام دهد. من نمی‌دانم چرا مسابقات از شبکه سه یا حتی شبکه ورزش پخش نشد، اما به نظرم مردم باید رشادت‌های آینده‌سازان والیبال ایران را ببینند. پخش زنده مسابقات تیم ایران کمترین حق بازیکنان است و معتقدم که این بازیکنان لیاقت بهترین‌ها را دارند.

وی افزود: اگر مسابقات پخش شود کار برای موارد کارشناسی هم راحت‌تر می‌شود. به خوبی می‌دانم که اگر مسابقات پخش زنده شود بازیکنان هم بسیار انگیزه می‌گیرند. امیدوارم دیدار نیمه‌نهایی و فینال یا رده‌بندی حداقل به صورت زنده پخش شود.

انتهای پیام/م

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان