۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین دولت رفتاری در شأن نظام و ملت با انگلیس داشته باشد/اعتراض به بازگشایی سفارت این کشور در ایران
کد خبر: ۶۲۲۵۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت رفتاری در شأن نظام و ملت با انگلیس داشته باشد/اعتراض به بازگشایی سفارت این کشور در ایران

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به رفتار خصمانه انگلیس در قبال ایران، گفت: دولت باید با این کشور استعماری به گونه‌ای رفتار کند که در شأن جمهوری اسلامی باشد.

دولت رفتاری در شأن نظام و ملت با انگلیس داشته باشد/اعتراض به بازگشایی سفارت این کشور در ایران

متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم انگلیس بارها ثابت کرده که در مقابل پیشرفت ایران می‌ایستد. بعد از انقلاب هم همواره شاهد رفتار خصمانه این کشور بوده‌ایم.

وی افزود: در ماجرای فتنه 88 هم انگلیس نقش بسزایی در حمایت از فتنه‌گران داشته است. در دوره جدید تحریم‌ها نیز دیدیم انگلیس اولین کشوری بود که ایران را تحریم مالی کرد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: به اعتقاد ما انگلیس هیچ موقع از مواضع خصمانه خود در قبال ایران کوتاه نخواهد آمد و بارها شاهد این مواضع خصمانه بوده‌ایم. ملت هیچ‌گاه بی‌احترامی‌ها و توهین‌های مسئولان انگلیسی را فراموش نخواهد کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: دولت باید این بینش را داشته باشد که انگلیس این روباه پیر و مکار همچنان به فکر این است که در مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد و مانع پیشرفت ما شود، پس باید با این کشور استعماری طوری رفتار کند که در شان جمهوری اسلامی و ملت باشد.

منتظمی در خاتمه اظهار داشت: ما نسبت به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران اعتراض داریم، زیرا  فضایی که این کشور برای ما رقم می‌زند فضای خوشایند نظام مقدس ما نیست. مجلس تصویب کرده تا زمانی که رفتار انگلیس تغییر نکند نباید سفارت این کشور در ایران باز شود، حال آیا رفتار خصمانه انگلیس در سال‌های اخیر تغییری کرده که قرار است، سفارت این کشور در ایران باز شود؟

انتهای پیام/

 

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان