۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین نبوی و اسفندیاری؛ گزینه‌های مجری‌گری «هفت» نیستند
کد خبر: ۶۲۲۴۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نبوی و اسفندیاری؛ گزینه‌های مجری‌گری «هفت» نیستند

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: دکور این برنامه تغییر کرده است و تا به امروز اکبر نبوی و شهاب اسفندیاری در فهرست گزینه‌های احتمالی این برنامه نبوده‌اند و در این راستا به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستیم.

نبوی و اسفندیاری؛ گزینه‌های مجری‌گری «هفت» نیستند

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره آخرین جزییات ادامه پخش برنامه «هفت» گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، دکور برنامه «هفت» تغیر کرده است و قرار است که سری جدید این برنامه با ساختار و رویکرد جدید شبکه سه سیما پخش شود.

وی درخصوص تغییر مجری برنامه «هفت» هم افزود: باید فرد متخصصی را که در این حوزه تسلط و اشراف کامل بر موضوع سینما دارد را انتخاب کنیم که در میان گزینه‌های موجود، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

کریمان در پاسخ به گمانه‌زنی‌هایی رسانه‌ای درباره انتخاب افرادی از جمله اکبر نبوی و شهاب اسفندیاری هم توضیح داد:‌ تا به امروز هیچ‌یک از اسامی نامبرده شده در فهرست گزینه‌های احتمالی نبوده است و در این راستا به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستیم.

«هفت» برنامه زنده تلویزیونی محصول شبکه 3 سیما است که به بررسی مسائل سینمای ایران می‌پردازد. این برنامه پیش از این جمعه شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شد. برنامه «هفت» به نظرسنجی‌های مختلف سینمایی می‌پردازد و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی ایران در حوزه سینما و تلویزیون، برای گفتگو دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان