۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین امروز در صبح قزوین؛ رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره افغانستان
کد خبر: ۶۲۱۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امروز در صبح قزوین؛ رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره افغانستان

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: کتاب «سفیر روشنگری»‌ رهنمودهای رهبر انقلاب به ملت قهرمان افغانستان عصر امروز با حضور شاعران و نویسندگانی از افغانستان در <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a> رونمایی می‌شود.

امروز در صبح قزوین؛ رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره افغانستان

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ مراسم رونمایی از کتاب «سفیر روشنگری» مجموعه رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره ملت قهرمان افغانستان عصر امروز شنبه 31 مرداد در خبرگزاری صبح قزوین برگزار می‌شود.

در این نشست که از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود،‌ سید‌ابوطالب مظفری شاعر و مدیر مؤسسه ادبی و فرهنگی درّ دری،‌ زهرا حسین‌زاده شاعر مهاجر افغانستان‌، محسن سعیدی مدیر انجمن ادبی کلمه،‌ مجتبی نیک‌رهی گردآورنده کتاب و محمدابراهیم شریعتی مدیر انتشارات عرفان حضور دارند.

مجتبی نیک‌رهی گردآورنده کتاب با تحقیق در بیانات و مکتوبات رهبر انقلاب از سال 1368 تاکنون درباره مردم و کشور افغانستان‌، این سخنان را از منابع گوناگون استخراج و با ذکر مأخذ تنظیم کرده است تا بیانگر دیدگاه‌ها و سخنان رهبر انقلاب برای مردم دو کشور باشد.

در مقدمه این کتاب آمده است:‌ «مسئولیت نخبگان دو کشور زدودن غبار کدورت و سوءتفاهم میان مردم دو کشور است،‌ یکی از کارهایی که در این مسیر ضرورت دارد، روشن ساختن دیدگاه‌های مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه رهبر فرزانه این کشور است تا برای اهالی دو کشور به‌ویژه دست‌اندرکاران امور سیاسی و رسانه‌ای حجتی روشن و برهانی قاطع باشد. برای ضرورت این همدلی و همسویی‌ها خوشبختانه در بیانات رهبر انقلاب اسلامی ایران توجه و عنایت به مسائل افغانستان بارز و آشکار است.»

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان