۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین دولتمردان از ارائه نظرهایی که به ایجاد اختلاف دامن می‌زند خودداری کنند
کد خبر: ۶۱۹۲۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولتمردان از ارائه نظرهایی که به ایجاد اختلاف دامن می‌زند خودداری کنند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: دشمنان این نظام به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند، پس چه خوب است که دولتمردان از نظرهایی که به ایجاد اختلاف دامن می‌زند، خودداری کنند.

دولتمردان از ارائه نظرهایی که به ایجاد اختلاف دامن می‌زند خودداری کنند

روح الله ولی زاده در گفتگو با خبرنگار« صبح قزوین » در رشت، گفت: صحبت های رئیس جمهور آن هم در شرایطی که هنوز توافق تصویب یا رد نشده است و تاکید وی به اینکه نباید بعد از توافق هر حرفی زده شود، به شدت مردم و نخبگان را نگران می‌کند.

 

وی افزود: حرف وی بر خلاف روح همدلی و همزبانی است، در حالی که وی بارها بر آن تاکید کرده و آن را عامل موفقیت در عرصه های مختلف دانسته است.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: چگونه می‌شود از اصول چشم پوشی کرد و انتظار همدلی داشت؟ اصلا هدف ما از توافق کردن چه بوده است که اکنون به خاطر توافقی که تصویب یا رد نشده نباید هر حرفی بزنیم؟ مگر هدف راضی کردن و خوشامد مستکبرین عالم بوده است؟ مگر رئیس جمهور به خاطر برداشته شدن تحریم ها حاضرند به هر خواسته ای تن دهند؟ یا مگر تغییر در رفتارهای آن ها صورت گرفته که ما نیز باید تغییر رفتار دهیم؟

 

ولی زاده افزود: چیزی که از توافق یادگرفته ایم همان روش امام خمینی (ره) است که بعد از قطعنامه 598 در پیام قطعنامه آن گونه باصلابت علیه استکبار صحبت کردند و پای اصول ایستادند؛ ما هنوز هشدار امام بزرگوارمان یادمان نرفته است.

 

وی گفت: به راستی مگر کودتای 28 مرداد نتیجه رفتارها و حرف های مردمان ما بود که آمریکای جنایت کار چنین ظلمی را علیه این ملت، روا داشت؟ ممکن است گفته شود که گذشته ها گذشته و دیگر نباید به گذشته پرداخت، خوب مگر همین حالا تغییری در رفتار آن ها صورت گرفته است، تهدیدهای مکرر آن ها علیه ملت ایران، اتهام حمایت ما از گروه های تروریستی و حمایت از معاندان این نظام و انواع و اقسام اتهام ها و اقدامات نسبت به نظام جمهوری اسلامی که اکنون صورت می‌گیرد گواهی بر این نکته است که آنها تغییری در رفتارهاشان صورت نگرفته است، هر چند که عده ای به دنبال بزک کردن چهره پلید آمریکا باشند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: ما اگر حرفی می‌زنیم بر حسب اصولمان است که از اسلام گرفته شده و مبارزه ما نیز با مستکبرین عالم بر حسب اصول قرآنی است.

 

ولی زاده گفت: به راستی مگر توافق باعث شده ما از اسلام دست بکشیم که به تبعش بخواهیم از حرفهایمان دست بکشیم.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تاکید دارند که بر خلاف آنچه بعضی از مسئولین دولتی می‌گویند علت نشستن استکبار پای میز مذاکره، به این خاطر نبود که آن ها پیام ما را مبنی بر صلح دریافت کرده اند؛ بلکه به این خاطر بوده که چاره ای جز مذاکره نداشته اند، چون به اذعان خودشان نه تنها تحریم ها اثری نداشت، بلکه روز به روز بر توان ایران اسلامی افزوده شد و آن ها با مذاکره می‌خواستند و می‌خواهند راه نفوذی به این کشور پیدا کنند تا بتوانند به این صورت به این نظام ضربه وارد کنند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: نکته بعدی که بسیار نگران کننده است پرداختن به سیاست های متناسب با شرایط پسا تحریم است، آن هم در شرایطی که معلوم نیست آیا در عمل تحریم ها برداشته شود یا خیر. خوب آمدیم و تحریم ها برداشته نشد خوب آن وقت چه؟!

 

ولی زاده گفت: دل بستن به کمک های دشمنان این ملت و اینکه انتظار داشته باشیم تحریم ها را بردارند تا به پیشرفت برسیم دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

 

وی گفت: بهتر است به جای امید بستن به کمک های دیگران خودمان تلاش مناسب را برای بهبود وضع اقتصادی مردم انجام دهیم. خوب تا کنون چقدر اقصاد مقاومتی آنگونه که باید اجرا شده است؟ خوب است مسئولان به این سوال پاسخ دهند.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان افزود: صحبت های رئیس جمهور در مورد شورای نگهبان همان چیزی است که دشمنان این ملت می‌توانند از آن، برای اهداف خودشان که ضربه زدن به نظام اسلامی است استفاده کنند، شورای نگهبانی که بارها امام بزرگوار و رهبر انقلاب به جایگاه والای آن اشاره فرموده اند؛ شورای نگهبانی که خاری در چشم دشمنان این نظام بوده است و همین نیز علت تهمت ها و توهین هایی است که علیه این نهاد و مسئولان آن انجام می‌پذیرد.

 

ولی زاده خاطرنشان کرد: اینکه ما حرف هایی که خوشایند دشمنان این نظام باشد و از آن علیه این نظام استفاده کنند را بزنیم در شان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

وی در آخر گفت: دشمنان این نظام به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند، پس چه خوب است که دولت مردان از نظرهایی که به ایجاد اختلاف دامن می‌زند، خودداری کنند.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان