۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین امروز ما پشت خیمه های دشمن هستیم/ملازمت رهبری راه حل گذر از گردنه های فتنه و انحراف است
کد خبر: ۶۱۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جلیلی در جمع مردم قزوین:

امروز ما پشت خیمه های دشمن هستیم/ملازمت رهبری راه حل گذر از گردنه های فتنه و انحراف است

دکترجلیلی در جمع مردم قزوین در مسجد امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز ما در پشت خیمه های دشمن هستیم و راه حل گذار از گردنه های فتنه و انحراف ملازمت رهبری می باشد.

امروز ما پشت خیمه های دشمن هستیم/ملازمت رهبری راه حل گذر از گردنه های فتنه و انحراف است

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، این دومین سفر کاندیدا ها بعد از احراز صلاحیت ها به قزوین می باشد و طی آن  دکتر جلیلی به ایراد سخن پرداخت.

وی اظهار داشت: اگر پیشرفتی می خواهیم و اگر می خواهیم از پیچها و گردنه های فتنه عبور کنیم تنها راهش ملازمت رهبری است و هر گونه زاویه گیری در برابر آن منتج به انحطاط و ضلالت است .

این کاندیدا ابراز داشت:  امروز ما در مرحله تمدن سازی اسلامی  وارد شده ایم  و باید الگویی مبتنی بر مقاومت و پیشرفت به جهانیان عرضه کنیم .

جلیلی تصریح کرد: کسی که امروز در رأس دولت قرار می گیرد باید تمام ساختار اداری و اجرایی کشور را به گونه ای رقم بزند تا بتواند ظرفیت مردم در چهارچوب آن شکوفا شود.

این کاندیدا افزود: باید ساز و کار تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود و نیز پیشرفت کشور به جز با گفتمان ناب میسر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ما قوانین بسیار کارآمد و خوبی داریم اما سوال ما این است چرا این قوانین به خوبی اجرا نمی شود، ما باید طوری عمل کنیم تا ظرفیت ها همانند دوران دفاع مقدس شکوفا شود.

جلیلی ابراز داشت: سفرهای استانی خوب بود اما باید سفرهای وزارت خانه ای راه بیفتد و همچنین باید در توزیع منابع عادلانه عمل نماییم .

این کاندیدا در ادامه سخنان خود افزود: در مدیریت صحیح، دولت باید به دنبال کشاورزان باشد نه اینکه کشاورزان به دنبال دولتمردان بیایند و ما باید منابع را به صورت عادلانه توزیع نمائیم تا به قشر آسیب پذیز جامعه ضربه وارد نشود.

وی با اشاره به بدهی های بانکی کلان برخی افراد خاطر نشان کرد: 11 هزار میلیارد تومان 5 برابر مبلغی است که ماهانه به صورت یارانه به مردم داده می شود و این مبلغ تحت عنوان معوقات بانکی در دست 23 نفر می باشد.

جلیلی افزود: هنر دلوت باید این باشد که بتواند ظرفیت های انسانی و مادی کشور را به هم نزدیک نماید.

وی ابراز داشت: در بحث هسته ای، دفاع از حقوق  ما باید آنچنان درسی به دشمنان بدهد تا در هیچ موضوعی جرأت تعدی و تجاوز به منافع ملت ما را نداشته باشند و این مدیون دو چیز است، اسلام ناب به رهبری مقام معظم رهبری و دوم حمایت و حضور مردم.

این کاندیدا در پایان تصریح کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما در موقعیت خیبر هستیم نه شعب ابی طالب یک ارزیابی دقیق از موقعیت جمهوری اسلامی در جهان است و همچنین ما امروز در پشت خیمه های دشمن هستیم و باید مراقب باشیم تا عده ای با تردید افکنی ما را به عقب بر نگردانند.

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان