۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین يك هزار و ۲۱۲ هكتار بافت مسكوني فرسوده در استان قزوين قرار دارد
کد خبر: ۶۱۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

كيان پور:

يك هزار و ۲۱۲ هكتار بافت مسكوني فرسوده در استان قزوين قرار دارد

با افزايش تسهيلات اجراي طرح هاي نوسازي و بهسازي بافت هاي فرسوده با سرعت اجرا مي شود.

يك هزار و ۲۱۲ هكتار بافت مسكوني فرسوده در استان قزوين قرار دارد
به گزارش صبح قزوين، مديرعامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در بازديد از بافت هاي فرسوده شهر قزوين گفت: اين ميزان اعتبار از محل اعتبارات بانکي و براي نوسازي دويست هزار واحد مسکوني فرسوده تامين شده است .
کيان پوردر ادامه افزود: با افزايش تسهيلات از بيست و به سي ميليون تومان در کنار يک طبقه تراکم مجاني و70 درصد بخشودگي عوارض، اجراي طرح هاي نوسازي و بهسازي بافت هاي فرسوده با سرعت اجرا مي شود.
وي با اشاره به اينكه در استان قزوين يك هزار و 212 هكتار بافت مسكوني فرسوده وجود دارد افزود: 9 هزار واحد مسكوني در برنامه نوسازي بافت فرسوده در استان قرار گرفته است كه 7 هزار 600 واحد براي دريافت وام معرفي شده و 4 هزار 700 واحد آن نوسازي و بهسازي شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي اظهار كرد: در سال گذشته 140 هزار واحد مسکوني بافت فرسوده براي دريافت تسهيلات به بانک ها معرفي شدند که صاحبان 80 هزار واحد براي دريافت وام مراجعه كرده اند و 2 هزار ميليارد تومان به افراد واجد الشرايط وام پرداخت شد.
وي بيان كرد: امسال 200 هزار واحد مسكوني در كشور در دستور بهسازي و نوسازي قرار گرفته كه از اين ميزان 8 هزار واحد در استان قزوين قرار دارد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان