۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین آیت‌الله مظاهری; رسانه‌های اسلامی وحدت را در رفتار و گفتار خود به نمایش بگذارند
کد خبر: ۶۱۷۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله مظاهری; رسانه‌های اسلامی وحدت را در رفتار و گفتار خود به نمایش بگذارند

<a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > خبرگزاری </a> <a href= 'http://www.sobhegazvin.ir' > صبح قزوین </a>: رئیس حوزه علمیه اصفهان با تاکیدبراینکه رسانه‌های اسلامی وحدت را در رفتار و گفتار خود به نمایش بگذارند، گفت: هدف غرب، معرفی اسلام خرافی و تحجری به مردم جهان است.

آیت‌الله مظاهری; رسانه‌های اسلامی وحدت را در رفتار و گفتار خود به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اصفهان، آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهری دقایقی پیش در جمع اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت این چهره‌های رسانه‌ای اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در خدمت شما باشم و از دبیرکل این اتحادیه که واسطه این فیض شدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: این کار خوب اتحادیه را می‌ستایم و اگر همت کرده و به کار خود ادامه دهید، این عمل شما از مقدم‌ترین کارها به شمار می‌رود بنابراین امیدوار هستم که این کار مقدس شما روز به روز رونق بیشتر و محتوای بالاتری پیدا کند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به برنامه‌های دشمنان در زمینه جنگ نرم تصریح کرد: در شرایط کنونی استکبار جهانی به خصوص صهیونیست نتوانسته با تطمیع و تهدیدهای خود به اسلام عزیز ضربه بزند، جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی خطاب به اعضای اتحادیه بیان کرد: همه شما می‌دانید که تبلیغات استکباری و غربی در حال حاضر در دست صهیونیست‌ها است و آنها شبانه‌روز علیه اسلام کار می‌کنند. هدف اصلی آنها معرفی یک اسلام خرافی، تحجری و داعشی به مردم جهان است، و استکبار جهانی بر روی این موضوع کار کرده و داعش از همین جا سرچشمه گرفته است.

آیت‌الله‌العظمی مظاهری خاطرنشان کرد: اقدامات رسانه‌ها در این اتحادیه مقابل تبلیغات رسانه‌های غربی بسیار مقدس است زیرا دشمنان در بیش از یک هزار رسانه علیه اسلام کار می‌کنند اما هر آنچه می‌گویند افترا، تهمت و به دور از اسلام است.

وی با بیان اینکه از شما می‌خواهم صداقت، صمیمیت، وحدت و چهره واقعی اسلام را در جهان به نمایش بگذارید، گفت: ما نمی‌خواهیم شما با آنها جنگ داشته باشید بلکه باید حرف اسلام ناب را بزنید که خواه نا خواه سخنان شما مقابل افتراهای آنها ارزشمند است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های اسلامی باید در درجه نخست وحدت را در رفتار و گفتار خود به نمایش بگذارند، اظهار داشت: ما اگر بتوانیم اسلام رحمانی را پیاده کنیم، همین امر خود نابودکننده تبلیغات دشمن خواهد بود. این کار قدری مشکل است اما فرهنگ اسلام باید در دست رسانه‌های اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه کار شما فرهنگ و شناخت اسلام، سیره اهل بیت(ع) و به ویژه پیامبر گرامی اسلام را می‌طلبد، بیان کرد: اگر بتوانید این فرهنگ را در غرب گسترش دهید، بالاترین جهاد را انجام داده‌اید.

آیت‌الله مظاهری به حدیثی از امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند کلمات ما را به مردم برسانید، مردم نورانیت کلام ما را می‌پذیرند، بدون اینکه نیازی به تبلیغ برای ما باشد.

وی بر اهمیت هوشیاری کامل نسبت به دشمن و به ویژه صهیونیست‌ها تأکید کرد و گفت: مراقب باشید که این دشمن در میان شما اختلاف قومی، سلیقه‌ای و هر آنچه که موجب کم‌رنگ‌تر شدن وحدت میان مسلمانان می‌شود، ایجاد نکنید. اسلام دو پایه دارد یکی توحید و دیگری اتحاد میان مسلمانان.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه من باور دارم که در شرایط کنونی بهترین تبلیغ در رسانه‌های اسلامی باید در راستای ایجاد و حفظ اتحاد مسلمانان باشد، گفت: رسانه‌های جبهه اسلامی باید اسلام تحجری و داعشی را در رسانه‌های خود تعریف کرده و افراط و تفریطی که دشمن آن را با عنوان اسلام به نمایش گذاشته، رفع کنند.

انتهای پیام/ آ

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان