۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین پروین; بازی با ستارگان جهان به فوتبال ایران اعتبار می‌دهد/تیم مقتدری می‌سازیم
کد خبر: ۶۱۷۱۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پروین; بازی با ستارگان جهان به فوتبال ایران اعتبار می‌دهد/تیم مقتدری می‌سازیم

سرمربی تیم ستارگان ایران گفت: بازی با منتخب ستارگان دنیا به فوتبال ایران اعتبار ویژه‌ای می‌دهد.

پروین; بازی با ستارگان جهان به فوتبال ایران اعتبار می‌دهد/تیم مقتدری می‌سازیم

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد حضورش در تیم ستارگان ایران که قرار است مقابل ستارگان جهان قرار گیرد، اظهار داشت: بازی کردن با ستارگان بزرگ دنیا به فوتبال ما اعتبار دیگری می دهد. نباید به این بازی به چشم یک بازی نمادین داشته باشیم. چهره های سرشناس به فوتبال ما وزن می دهد. ما هم سعی داریم تیم مقتدری بسازیم که در خور نام ایران باشد.

وی افزود: با همه احترامی که برای بزرگان فوتبال ایران قائلم به دلیل فرصت کمی که برای آماده شدن در اختیار داریم سعی می کنیم از چهره هایی استفاده کنیم که شرایط بدنی آماده تری دارند. نبودن برخی دلیل بر خوب نبودن و یا محبوب نبودن آنها نیست. با آقایان یاریار و مانوسی فر هم جلسه ای داشتیم که چند نفر از چهره های هنری هم در تیم باشند و در صورت مهیا بودن شرایط از این هنرمندان هم استفاده می شود.

پروین در مورد لیست 28 نفره تیم ستارگان نیز گفت: این لیست نهایی نیست و احتمالا تغییراتی خواهیم داشت که دو روز مانده به مسابقه اعلام می شود.

به گزارش صبح قزوین ، لیست تیم ستارگان به شرح زیر است:

احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی، یحیی گل محمدی، محمد خاکپور، علی کریمی، حمید استیلی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا، علی دایی، کریم باقری، ابراهیم میرزاپور، علی رضا نیکبخت، وحید هاشمیان، محمدرضا مهدوی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، مهدی هاشمی نسب، مجید نامجو مطلق، فرهاد مجیدی، جواد زرینچه، محمد نوازی، بهروز رهبری فرد، عادل فردوسی پور، احسان علیخانی، کامران نجف زاده، محسن تنابنده، سیدجواد هاشمی و علی جوادی

تمرین تیم ستارگان فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی با هدایت پروین آغاز می شود. همچنین حسن روشن به عنوان سرپرست و عباس رضوی به عنوان مربی پروین را همراهی می کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان