۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین پایانی برای بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا وجود ندارد/ شورای نگهبان همیشه خار چشم منافقین و آمریکا بوده است
کد خبر: ۴۴۸۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

پایانی برای بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا وجود ندارد/ شورای نگهبان همیشه خار چشم منافقین و آمریکا بوده است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ملت ایران هرگز به آمریکا اعتماد نداشته و نخواهد داشت گفت: شورای نگهبان همیشه خار چشم منافقین و آمریکا بوده است.

پایانی برای بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا وجود ندارد/ شورای نگهبان همیشه خار چشم منافقین و آمریکا بوده است

 به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر قزوین با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان از نهادهای ارزشمندی در انقلاب اسلامی است که همواره خار چشم منافقین و آمریکا بوده است.

وی در ادامه افزود: مومنین باید جایگاه والای شورای نگهبان را بشناسند و قدر این نهاد انقلابی را بدانند که حافظ مبانی قانونی کشور است.

این خطیب نمازجمعه با اشاره به سالروز اعلام قطعنامه بین ایران و عراق پس از هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: هنگام پذیرش این قطعنامه امام راحل فرمودند، این جام زهری است که من می‌نوشم.

وی ابراز کرد: خدای متعال در آن دوران سخت برای امام و ملت ایران لطف دیگری به ما کرد و صدام حسین نامه ای نوشت که ما صلح را حتما بپذیریم، یعنی ملت ایران پس از هشت سال ایستادگی دشمنان خود را زمین گیر کرد.
                              نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: عده ای امروز به دنبال خوش رقصی برای به دست آوردن دل اجانب هستند، اما این افراد باید بدانند ما با کسانی روبرو هستیم که منفورترین کلمات شامل حال آنها می‌شود.

وی در ادامه گفت: قتل، چپاول، فساد و خیانت، جنگ و خونریزی تمام تاریخ استکبار جهانی را می‌سازد، ما آنها را محور شرارت می‌دانیم و ملت ما هرگز به آمریکا اعتماد نداشته و نخواهد داشت.

کشور یمن نمایشگاه شرارت‌های آمریکا و عربستان است

عابدینی اذعان کرد: از فرزندان این  کشور که باور دارند آمریکا هیچ گاه از شرارت‌های خود دست برنمی‌دارد و باید سر خطوط قرمز و منافع ملی خود ایستادگی کرد تشکر می‌کنیم؛ ملت ایران و ملت‌های مظلوم عالم از آمریکا ضربه خورده اند و مسئولان باید مراقب حیله‌های دشمن باشد.

وی  با بیان اینکه کشور یمن نمایشگاه شرارت‌های آمریکا و عربستان است تاکید کرد: داعش پدیده نامیمون آمریکاست، همه این شرارت‌ها در دنیا بر عهده این کشور است بنابراین باید دشمن را شناخت و رفتار شایسته و در خور شأن آنها داشته باشیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در حدود ۸۰ مرتبه کلمه تقوا در قرآن آمده است، اما اکثر این کلمات جمع آمده، یعنی همه باهم برای کسب تقوا بپاخیزید در این صورت جامعه متحول می‌شود و نعمات الهی برای ما گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقوا ثمره ماه مبارک رمضان است گفت: امام سجاد(ع) در دعای وداع با ماه مبارک روی این موضوع تاکید دارند؛ خدای متعال از ما خواسته مرا بخوانید تا اجابت کنم شما را؛ با شکر نعمت‌های خداوند هم مال ما افزایش می‌یابد هم عقل و فکر ما رشد می‌کند.

این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه ماه رمضان در بین ماه‌های دیگر درخشش خاصی دارید عنوان کرد: باید دعا کنیم این شور و عشق عبادت که در ماه مبارک در ما به وجود آمده بود، در ادامه عمرمان برای ما باقی بماند.

وی در پایان بیان کرد: برای برخی‌ها ماه رمضان زحمت و برای عده ای جایگاه اوج گرفتن و پیشرفت است؛ برای داشتن روحیه شوق عبادت باید شکرگذار باشیم تا خدای متعال گناهان ما را پاک کند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان