۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین صدور ۱۴۰۰ معرفی نامه برای بیمه اهل قلم و عضوپذیری صندوق هنر از شهریور ماه
کد خبر: ۴۴۶۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قاصدی خبر داد:

صدور ۱۴۰۰ معرفی نامه برای بیمه اهل قلم و عضوپذیری صندوق هنر از شهریور ماه

مدیر سرای اهل قلم خانه کتاب از صدور ۱۴۰۰ معرفی نامه برای بیمه اهالی قلم به صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت:‌ صندوق اعتباری هنر وعده داده است که از شهریور ماه عضو پذیری صندوق پس از دو سال آغاز می‌شود.

 صدور ۱۴۰۰ معرفی نامه برای بیمه اهل قلم و عضوپذیری صندوق هنر از شهریور ماه
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، سمیه قاصدی مدیر سرای اهل قلم خانه کتاب با اشاره به وضعیت بیمه اهل قلم  گفت:‌ صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران (هنر) به دنبال افزایش بی‌رویه تعداد عضو‌، بیمه را قطع کرده بود‌، قرار شد همه نویسندگان به خانه کتاب آمده و معرفی نامه دریافت کنند،‌ این افراد همگی معرفی‌نامه را دریافت کردند و از طرف خانه کتاب به صندوق معرفی شدند.
وی افزود:‌ ما با صندوق جلسه داشتیم و قرار شد، مراجعه ارباب رجوع به خانه کتاب و صندوق را حذف کنیم‌ تا اهل قلم بتوانند با مراجعه به وب سایت اهل قلم و صندوق اعتباری هنر تقاضای خود را ارائه دهند.
با این شیوه دیگر با حجم عظیمی از ارباب رجوع که برای دریافت نامه به خانه کتاب مراجعه کرده بودند‌، روبرو نخواهیم شد.
مدیر سرای اهل قلم از صدور هزار و ۴۰۰ معرفی نامه برای ارائه اهل قلم به صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت:‌ صندوق طی دو سال گذشته عضو جدید قبول نکرده است،‌ اما به ما وعده داده‌اند که از آخر شهریور ماه عضو جدید نیز خواهند گرفت.
قاصدی با اشاره به خدمات خانه کتاب برای ۶ هزار و ۱۰۰ عضو اهل قلم این موسسه گفت:‌ ما در خانه کتاب بنا را بر این گذاشته‌ایم که برای اهالی قلم تنها یک کارت شناسایی فراهم کردن مطلوب نیست،‌ باید خدماتی را برای این گروه ارائه کنیم تا با استفاده از این کارت بتوانند از این خدمات بهره‌مند شود.
وی ادامه داد:‌ صدور کارت عضویت رایگان کتابخانه ملی یکی از این خدمات بود که با مذاکراتی با رئیس کتابخانه ملی مراحل مقدماتی آن در حال انجام است‌، هم‌چنین  با بیمه ایران وارد مذاکره شده‌ایم که علاوه بر بیمه درمانی‌، بیمه تکمیلی نیز برای اهالی قلم فراهم کنیم‌، بیمه‌های جانبی همچون بیمه بدنه ماشین‌، بیمه شخص ثالث،‌ بیمه آتش سوزی و .
.
.
.
در برنامه‌ریزی ما برای آینده نزدیک قرار دارد.
هم‌چنین مذاکراتی با شورای شهر و شهردار تهران برای ارائه خدمات رفاهی و شهری به اهالی قلم در جریان است.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان