۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین فعال کردن بخش خصوصی قزوین در دیدار با هیئت تجاری اتریش
کد خبر: ۴۳۸۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

فعال کردن بخش خصوصی قزوین در دیدار با هیئت تجاری اتریش

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: این جلسات در چندین دوره در استان برگزار می‌شود تا به جمع بندی برسیم و بتوان تفاهمات خوبی در بخش اقتصادی و فعال کردن حوزه‌های خصوصی داشته باشیم.

فعال کردن بخش خصوصی قزوین در دیدار با هیئت تجاری اتریش

علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص سفر هیئت تجاری به قزوین اظهار کرد: امروز(چهارشنبه) یک هیئت تجاری خصوصی و چندشرکت خصوصی به همراه مسئولینی از اتاق بازرگانی کشور اتریش با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت به استان آمدند تا با برگزاری جلساتی بتوانیم در راستای فعالتر کردن حوزه اقتصاد استان قدم برداریم.

وی در ادامه افزود: این دیدار و جلسات برای تبادل اطلاعات با بخش خصوصی قزوین و تهیه مواد اولیه، فروش محصولات نهایی، انتقال دانش و ماشین آلات در کشور و سرمایه گذاری شرکت‌های خصوص قزوین و اتریش صحبت شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان با بیان اینکه هدف ما هماهنگی بیشتر بین اتاق بازرگانی و بخش خصوصی و هیئت‌های تجاری در خارج از کشور است ابراز کرد: این جلسات در چندین دوره در استان برگزار می‌شود تا به جمع بندی برسیم و بتوان تفاهمات خوبی در بخش اقتصادی و فعال کردن حوزه‌های خصوصی داشته باشیم.

وی از دیدار سفیر و کاردار کشور اتریش با استاندار خبر داد و اذعان کرد: در دوره‌های قبل اتاق بازرگانی جلسات و سفرهای عمومی بیشتر بود که ما این جلسات را کاهش داده و جلسات خصوصی و هدفمند را برنامه ریزی کردیم.

پرزحمت در پایان بیان کرد: اتریش جزء کشورهایی است که در تحریم با ایران به خوبی عمل کرده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک بخش بازرگانی و شرکت‌های خصوصی بتوانیم به حوزه اقتصادی قزوین رونق بیشتری ببخشیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان