۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین اکران یک ماهه فیلم‌های هسته‌ای در مساجد شهر/ علاقمندان برای دریافت فیلم‌ها به کافه مهر مراجعه کنند
کد خبر: ۴۳۷۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر جشنواره اکران هسته‌ای فیلم عمار خبر داد:

اکران یک ماهه فیلم‌های هسته‌ای در مساجد شهر/ علاقمندان برای دریافت فیلم‌ها به کافه مهر مراجعه کنند

دبیر جشنواره اکران هسته‌ای عمار با بیان اینکه اکران فیلم‌های هسته‌ای تا یک ماه در مساجد شهر ادامه دارد گفت: علاقمندان برای دریافت فیلم‌ها به کافه مهر مراجعه کنند.

اکران یک ماهه فیلم‌های هسته‌ای در مساجد شهر/ علاقمندان برای دریافت فیلم‌ها به کافه مهر مراجعه کنند
مجتبی تسنیمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، در خصوص اکران هسته ای جشنواره عمار در استان قزوین اظهار کرد: برای حمایت از تیم هسته ای ایران در مذاکرات پیش رو تصمیم به اکران فیلم‌ها و مستندهای مرتبط با موضوعات هسته ای گرفتیم.
وی در ادامه افزود: شروع اکران‌ها در استان از سوم خردادماه در مساجد شهر شروع شده است، مساجد محمد رسول الله، مسجد ثارالله، مسجد جوادالائمه(ع) راه آهن اکران این بسته هسته ای عمار شامل فیلم کوتاه، فیلم بلند، انیمیشن و مستند و نمآهنگ توزیع شده است.
t_3624_320x235_12 دبیر جشنواره اکران هسته‌ای عمار ادامه داد: در حال تعامل با مسئولین فرهنگی در دیگر مساجد استان هستیم تا این اکران‌ها در کل استان برای عموم مردم به نمایش گذاشته شود، در حال حاضر هم در شهرستان البرز و شهر الوند این اکران جشنواره هسته ای در حال انجام است.
وی در خصوص موضوع بسته فیلم‌های هسته ای عمار ابراز کرد:برای اکران هسته ای چندین بسته در موضوعات مختلف در نظر گرفته ایم، بسته فناوری پر برکت شامل؛ نماهنگ صنعت باارزش، مستند تابش، مستند از هیروشیما تا لوزان، موشن گرافی فناوری هسته ای ۲، نماهنگ در همان روز توافق و گله از گرگ و لبخند شیطان است.
این فعال فرهنگی بیان کرد: بسته فیلم همدل و همزبان شامل؛ انیمیشن گزینه‌های روی میز، پرواز تا بی نهایت، داستان بابا خون داد، نماهنگ نحریم، پایان شیطان، مرگ بر آمریکا، پویانمایی تحریم بی اثر، فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه ای تنهای تنهای تنها می‌باشد.
وی با اشاره به موضوعات بسته فیلم ناجوانمرد گفت: موشن گرافی یا انیمیشن صداقت آمریکایی، پرواز ۶۵۵، مستند نبرد خاموش، ثبات فرانسوی، من مرگ می‌شوم، نماهنگ می‌کشیم، عهدشکن، سربازان بین الملل، مستند زمین به علاوه ۵ درصد از مواردی که در این بسته تدارک دیده شده است.
تسنیمی عنوان کرد: در بسته فیلم فانوس، مستندهای مهار نشده، معلمی برای استاد، لبه روشنایی، فرزند کبیر کوه، استاد و میراث مجید تدارک دیده شده است و نماهنگ آغاز اکران فیلم‌های هسته ای نیز موجود است.
prdpic_2291314230505 وی در خصوص بسته فیلم رمز پیروزی اعلام کرد: این بسته شامل مستندهای یاری خدا و رسول(ص)، یک قصه از بلوچستان، شهر نفس می‌کشد، استعمار دلار، قاچاق پوشاک و نور علم، مجموعه گرافیک ما می‌توانیم، است.
دبیر جشنواره اکران هسته‌ای فیلم عمار با بیان اینکه این اکران تا یک ماه ادامه دارد اذعان کرد: محل توزیع فیلم در خیابان طالقانی، نبش کوچه ارشاد در محل کافه کتاب مهر است.
وی در پایان گفت: علاقمندان و مجموعه‌های فرهنگی برای تهیه این بسته  و اکران آن برای عموم از ۸ صبح تا نماز ظهر و از ۶ بعدازظهر تا نماز مغرب به این مکان مراجعه کنند یا با شماره تماس ۰۹۳۷۱۹۹۹۰۷۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان