۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین امنیت ملی ایران را در مذاکرات به حراج نگذارید و از جیب خودتان هزینه کنید/ پروتکل الحاقی سخت‌ترین پروژه نظارتی است که نمونه آن در تاریخ نیست  
کد خبر: ۴۳۶۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بذرپاش در همایش "ما اجازه نمی‌دهیم" در قزوین:

امنیت ملی ایران را در مذاکرات به حراج نگذارید و از جیب خودتان هزینه کنید/ پروتکل الحاقی سخت‌ترین پروژه نظارتی است که نمونه آن در تاریخ نیست  

بذرپاش در همایش "ما اجازه نمی‌دهیم" در قزوین با بیان اینکه پروتکل الحاقی سخت‌ترین پروژه نظارتی است که نمونه آن در تاریخ نیست گفت: امنیت ملی ایران را در مذاکرات به حراج نگذارید و از جیب خودتان هزینه کنید.

امنیت ملی ایران را در مذاکرات به حراج نگذارید و از جیب خودتان هزینه کنید/ پروتکل الحاقی سخت‌ترین پروژه نظارتی است که نمونه آن در تاریخ نیست   
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، همایش "ما اجازه نمی‌دهیم" شب گذشته(دوشنبه) با حضور پدر شهید احمدی روشن و مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.
در این مراسم مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه شهید احمدی روشن یک نماد است اظهار کرد: مصطفای عزیز متشکریم که به ما ثابت کردی می‌توان در این دنیای وانفسا زندگی کرد و از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.
وی در ادامه افزود: در ایام رحلت امام خمینی(ره) به سر می‌بریم در حال حاضر خیلی از کارها به نام امام انجام می‌گیرد و خیلی از خواب‌ها از ایشان دیده می‌شود، اما ما نگرانیم مدتی دیگر مطرح شود امام را در خواب دیدیم که گفت چرا امروز انقلاب کرده اید؟ این نماینده مجلس ابراز کرد: ایران سرزمین شهید رجایی، شهید باکری، شهید روشن و علیمحمدی است سرزمین امام خمینی(ره) و امام خامنه ای؛ برخی‌ها فکر کرده اند با چه کسی طرف هستند؟ این ملت عکس یادگاری با جان کری و نشستن پشت میز با اوباما را افتخار نمی‌داند.
وی ادامه داد: این ملت مسیر تولید احترام و اقتدارش را از امام بزرگوار یاد گرفت که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ بعضی‌ها دچار اشتباه شده و به دشمن آدرس غلط می‌دهند و دشمن نیز دچار خطای محاسباتی می‌شود؛ این ملت همیشه در صحنه حضور داشته و در حال رشد بوده جز در زمان قاجار و پهلوی.
salimi22-9508 copy ما در ژنو اشتباه تاریخی و راهبردی کردیم این کارشناس سیاسی با بیان اینکه پس از انقلاب با رشد سریع و فزاینده ای به جلو رفتیم اذعان کرد: برخی‌ها دچار اشتباه هستند و از توانایی‌های این ملت در طول تاریخ آگاهی ندارند، خیلی حوادث به نام مردم اتفاق می‌افتد باید تاریخ را خواند و عبرت گرفت زیرا تاریخ از جنس تکرار است.
وی تصریح کرد: در دوره ای هم در زمان پهلوی دشمن قصد داشت کاپیتولاسیون را به نام مردم تصویب کند اما پیرجماران این اجازه را نداد، در طول تاریخ همیشه به نام مردم کارهای زیادی انجام شده امروز هم قصدشان همین رویه است؛ اما خواهش ما این است امنیت ملی ایران را به چوب حراج نگذارید و از جیب خودتان هزینه کنید.
بذرپاش عنوان کرد: همه مردم موافق توافقی هستند که خوب باشد توافقی به شرطه‌ها و شروطه‌ها؛ ما در ژنو اشتباه تاریخی و راهبردی کردیم و این توافقنامه در ژنو آمریکا را به خطای محاسباتی دچار کرد؛ چرا اولا اینقدر عجله کردیم و دوما فضا را در داخل به گونه ای برای دشمن ترسیم کردیم که دشمن گمان برد ملت ایران رو به موت است.
وی با انتقاد از اینکه رفتار دستگاه دیپلماسی ایران زمینه ساز شد تا دشمن از موضع بالا باما سخن بگوید بیان کرد: به حدی در این سالها با بیان جملاتی چون خزانه کشور خالی است و فساد کشور را فرا گرفته سیاه نمایی صورت گرفت که دشمن جری شد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه غنی سازی ۲۰ درصد ابزار چانه زنی ایران در عرصه بین المللی بود گفت: ما خطوط قرمز خود را شفاف به دشمن نگفته ایم که بازرسی از مناطق نظامی را از ما مطالبه می‌کنند؛ این بود شعار چرخ هسته ای بچرخد چرخ زندگی مردم هم بچرخد؟ عامل اصلی تحریم‌های نسل سوم ایران فتنه سال ۸۸ بود   وی در ادامه اضافه کرد:هرکس حرف زد و انتقاد کرد گفتید بیسواد است و او را با وصل کردن به اسرائیل حذف کردید، مجلس را از گردونه نظردهی برای هسته ای حذف کردید نباید همه را از گردونه مدیریت کشور کنار گذاشت؛ ریل گذاری مذاکرات را بد گذاشتیم رسید به بیانیه لوزان سوئیس؛ بهانه هسته ای برای آمریکا ورود به مراکز نظامی ماست.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکا گمان می‌کند در انرژی هسته ای ایران را خلع سلاح کرده است تاکید کرد: بحث دیگر نظارت و بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان ایران است که اگر بپذیریم به دنیا و تاریخ خود خیانت کرده ایم؛ هنوز هم مردم می‌گویند انرژی هسته ای حق مسلم ماست.
وی اعلام کرد: از این حقارت بیشتر که مسئولین امنیتی و نظامی ما را بازجویی کنند؟ این برای ملت بزگوار ایران قابل تعریف است؟ آژانس هم تا به امروز هرکاری کرده به ضرر ایران بوده است، همه شهدای هسته ای ماحصل گزارش سال ۲۰۱۱ آژانس است زیرا در آن دوران ۱۰ اسم دادند که چهار نفر آنها را به شهادت رساندند.
بذرپاش افزود: اگر آمریکا تعهداتش را در توافق اجرایی نکند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ کارنامه آنها دنیای انجام ندادن‌هاست، ما باید به خود غربی‌ها شکایت کنیم چرا توافق خود را انجام نمی‌دهید؟ salimi22-9500 copy وی با بیان اینکه پروتکل الحاقی سخت ترین پروژه نظارتی است که نمونه آن در تاریخ نیست گفت: نظر غربی‌ها این است ما موشکی داریم که توانایی حمل کلاهک هسته ای را دارد و با این بهانه قصد نظارت از مراکز نظامی ما را دارند؛ با ملت صادق باشید اسرائیلی‌ها از متن کامل توافق اطلاع دارند اما نمایندگان ملت از آن بیخبرند؛ اگر متنی را امضا کردید با مردم در میان بگذارید.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما هم در مجلس ضعیف عمل کردیم اشاره کرد: ۱۸ ماه مذاکره صورت نگرفت که از خطوط قرمز خود عبور کنیم؛ به ما می‌گویند به طرف مذاکره کننده بدبین هستید اما بعد از بیانیه لوزان مشخص شد چه کسی دبه کرد.
ملت ایران اجازه تحمیل شدن معاهده ترکمنچای دیگری را نخواهد داد وی بیان کرد: لیست ۲۳ نفر از دانشمندان و مسئولین امنیتی ایران را روی میز گذاشته اند و پنج مکان نظامی را خواستار بازرسی شدند، یک ماه از بیانیه لوزان نگذشته بود که دبه کردند.
این کارشناس سیاسی دو پرانتز را در موضوع هسته ای نامشخص دانست و اذعان کرد: پرانتز اول اینکه ما سه نسل تحریم شدیم نسل اول با تسخیر لانه جاسوسی شروع شد، نسل دوم به بهانه انفجار لبنان و نسل سوم هم از سال ۸۹ شروع شد؛ دلیل شروع تحریم‌های نسل سوم ایران چه بود؟ وی با بیان اینکه امام فرمود تحریم‌ها کاغذ پاره ای بیش نیست افزود: دلیل تحریم‌های سال ۸۹ شکل گیری فتنه بود، پس از انتخابات سال ۸۸ که به براندازی نظام دست نیافتند، گفتند فلج کننده ترین تحریم‌ها را ایجاد می‌کنیم تا با ورود مردم به خیابان‌ها پرونده ایران بسته شود، پس علت نسل سوم تحریم‌ها فتنه سال ۸۸ بود.
salimi22-9433 copy بذرپاش عنوان کرد: پرانتز دوم اینکه مگر ما سه نسل تحریم نشدیم چطور تحریم‌های نسل سوم موثرتر بود اما سانتریفیوژها را به ۱۲هزار تا رساندیم در صورتی که سانتریفیوژها جزء تحریمی ترین کالاها برای ایران در دنیاست، جواب این سوال‌ها را بدهید.
وی در پایان تاکید کرد: ما از ابتدای انقلاب تحریم بوده ایم اما ایران اسلامی روز به روز قوی تر می‌شود و این ملت اجازه نخواهد داد چون معاهده گلستان و ترکمنچای و پاریس بر ما مسئله تازه ای را تحمیل کنند.
انتهای پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان