۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین عده‌ای در کشور به دنبال تشنج آفرینی در بین ملت هستند/ بحث‌کردن و جدال در این مقطع و مسائل کوچک را بزرگ‌کردن بوی تعهد نمی‌دهد
کد خبر: ۴۳۵۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین:

عده‌ای در کشور به دنبال تشنج آفرینی در بین ملت هستند/ بحث‌کردن و جدال در این مقطع و مسائل کوچک را بزرگ‌کردن بوی تعهد نمی‌دهد

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه عده‌ای در کشور به دنبال تشنج آفرینی در بین ملت هستند گفت: بحث کردن و جدال در این مقطع و مسائل کوچک را بزرگ کردن بوی تعهد نمی‌دهد.  

عده‌ای در کشور به دنبال تشنج آفرینی در بین ملت هستند/ بحث‌کردن و جدال در این مقطع و مسائل کوچک را بزرگ‌کردن بوی تعهد نمی‌دهد
حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص همت مدیران نسبت به اجرایی شدن شعار امسال یعنی " ملت و دولت، همدلی و همزبانی" اظهار کرد: دست‌های ناپاکی در کشور به دنبال این است که اجازه ندهد توصیه رهبر معظم انقلاب در جامه عمل پوشاندن به شعار امسال اجرایی شود.
وی در ادامه افزود: اهداف استکبار جهانی برهم زدن و به چالش کشاندن آرمان‌های نظام و رهبری است و این موضوع در شرایط مختلف تراوش آثار می‌کند و رهبر بزرگوار انقلاب در کمال دقت و ظرافت و دوراندیشی این توصیه را برای سال جاری داشتند که هرکسی که خود را برای نظام دلسوزتر می‌داند با تعهد در راستای همدلی و همزبانی در کشور تلاش کند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: متاسفانه امروز همان افرادی که انتظار است که به دنبال اجرایی شدن شعار سال و منویات رهبری باشند با برگزاری جلسات محرمانه و فشار به برخی مسئولین دولتی در حال برهم زدن فضا هستند.
وی با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست که عده ای در کشور به دنبال تشنج آفرینی در بین ملت هستند ابراز کرد: چرا باید بلافاصله در زمانی که ما در حال مذاکراه هستیم تغییر قیمت‌ها اعمال شده و گرانی در بین مردم شایع شود؟ یک عده نمی‌خواهند اجازه دهند فضای کشور آرام و باثبات باشد.
عده ای به دنبال برهم زدن آرامش در جامعه هستند این مسئول با انتقاد از اینکه عده ای به دنبال برهم زدن آرامش در جامعه هستند اذعان کرد: در شرایطی که یک طرف شکل گیری جریاناتی در یمن، عراق، سوریه و فلسطین و لبنان در اطراف ما وجود دارد و ما هم تعهداتی نسبت به آنها داریم و باید با رصد کردن آنها کمک فکری و مالی داشته باشیم و در داخل هم مشکلات فراوانی برای پیگیری وجود دارد در این فضا ایجاد استرس‌های روانی و ناراحتی و بدگویی از یکدیگر معنایی ندارد.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین تصریح کرد: یک نیت شومی پشت جریان ایجاد تفرقه در کشور است تا وحدت و اقتدار این نظام و ملت پشتیبان آن را از بین ببرد.
وی در ادامه اضافه کرد: در این ۳۶ سال خدای متعال این انقلاب را از گرداب‌ها حفظ کرده است و پس از این هم آن را نگه خواهد داشت؛ اما لازم است هر یک از ما این فکر را بین خود و خدای متعال داشته باشیم در سالی که انتخابات، بحث‌های هسته ای و وجود تنگناهای اقتصادی و ناآرامی‌های بین المللی را داریم، بحث کردن و جدال در این مقطع و مسائل کوچک را بزرگ کردن بوی تعهد نمی‌دهد.
قابل بیان کرد: امیدواریم خدای متعال به عقلای کشور تاثیرکلام بیشتر و انگیزه بدهد تا وارد میدان شوند و مسائل مختلف را مهار کنند تا رهبر معظم انقلاب بیشتر از این خون دل نخورد.
وی در پایان عنوان کرد: رهبری ستون مستحکم این نظام است و ما در صورتی می‌توانیم این ستون را حفظ کنیم که در غم‌ها، ناراحتی‌ها، هجوم مسائل خودمان مسئله تازه ای را به دغدغه‌های ایشان اضافه نکنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان