۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین اسرائیل بداند امروز ۸۰ هزار موشک سپاه آماده ویران کردن این رژیم جعلی است/ مذاکره بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند
کد خبر: ۴۳۴۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

اسرائیل بداند امروز ۸۰ هزار موشک سپاه آماده ویران کردن این رژیم جعلی است/ مذاکره بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مذاکره بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند گفت: اسرائیل بداند امروز ۸۰ هزار موشک سپاه آماده ویران کردن این رژیم جعلی است.

اسرائیل بداند امروز ۸۰ هزار موشک سپاه آماده ویران کردن این رژیم جعلی است/ مذاکره بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر قزوین با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: امام حسین(ع) به دوست و دشمن خود نشان داد که دو فرهنگ در جامعه اسلامی وجود دارد که رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان پاسدار به آن اشاره کردند.
وی در ادامه افزود: مورد اول فرهنگ خونخواری و کشتار جمعی است که کشوری مانند سوریه، عراق و یمن را به خاک و خون می‌کشد و به هرکجا می‌رسد آنجا را نابود می‌کند و در مقابل آن فرهنگ عدالت و تواضع و ایثارگری است که حمایت از مظلومین در آن تعریف شده است.
این خطیب نمازجمعه ادامه داد: انتظار ما این است که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران فرهنگ رفتاری و عملکردی امام حسین(ع) را مورد استفاده قرار دهد و همه مسائل را با مردم در میان بگذارد، در این صورت مردم عملکرد درست آنها را تصدیق و عملکرد خطای آنها را مورد خطاب قرار می‌دهند.
راه حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است وی با بیان اینکه حزبی و جناحی بودن مردم ایران مانعی برای حفظ وحدت در پشتیبانی آنها از نظام نخواهد بود اذعان کرد: ملت ایران زمانی که منافع کشورشان در میان باشد اختلاف‌ها را کنار گذاشته و در میدان حضور فعال دارند.
عابدینی ابراز کرد: نظر امام حسین(ع) این است که همه چیز باید در مقابل چشم مردم باشد، امام می‌فرمود یزید خون مردم را به ناحق می‌ریزد، امروز یزید عصر ما این سعودی‌ها، آمریکا و سرمداران کفر و نفاق هستند، فرهنگ امام این است که با کسانی که خون ناحق می‌ریزند، بیعت نکنید.
وی با بیان اینکه اسرائیل بداند امروز ۸۰ هزار موشک سپاه پاسداران آماده ویران کردن این رژیم جعلی است تصریح کرد: ما پشت تیم مذاکره کننده خود این قدرت عظیم را داریم، تیم هسته ای ایران نباید مقابل تهدیدات دشمن کوتاه بیاید و مبادا سهل انگاری کرده و ضرر کنیم.
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: ایران اسلامی امروز به حدی قدرتمند است که آمریکایی‌ها هم از ملت ایران واهمه دارند، تیم مذاکره کننده ما باید با اقتدار از منافع ایران و تاکیدات رهبر معظم انقلاب دفاع کنند؛ هر کوتاهی و امتیاز دادن به غربی‌ها را ملت نمی‌بخشد.
وی در ادامه اضافه کرد: ایران از زمانی که لانه جاسوسی آمریکا را در کشورش گرفت و گردن غربی‌ها را شکست مورد تحریم آنها قرار گرفت و جوانان و دانشمندان ما این تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کردند، هر چقدر محاصره اقتصادی ما را تحت فشار قرار دهد باید با عزت این مذاکرات را ادامه دهیم، اما به آن دل نخواهیم بست.
این خطیب نمازجمعه با تاکید بر اینکه مذاکره بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند عنوان کرد: نگرانی ما این است که مبادا به دشمن تکیه کنیم، راه حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به نزدیک بودن ولادت حضرت عباس(ع) بیان کرد: درسی که از این یار حضرت سیدالشهدا باید بگیریم این است که وقتی دست ایشان را قطع کردند فرمودند تا آخر جان پشتیبان دین خدا هستم، امروز چه کسانی در هر شرایطی پشتیبان رهبری هستند؟ چه کسانی وفاداری آنها با نشان دادن دلارهای به یغما برده ما توسط آمریکایی‌ها نسبت به رهبری کم نمی‌شود؟ جلسات حزبی و جناحی برگزار می‌شود اما حاشا که جلسات دینی برگزار شود عابدینی با اشاره به نزدیکی ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تاکید کرد: از مسئولین می‌خواهیم که برای اشتغال و ازدواج جوانان شرایط لازم را فراهم کنند، البته جوانان نیز با کم کردن توقعات خود در این مسیر کمک باشند.
وی با بیان اینکه رهبری فرمود آمریکایی‌ها قصد دارند با جنگ نیابتی برای ما مشکل ساز باشند ابراز کرد: همانطور که رهبر فرمودند ملت ما هر شیطنتی را کوبنده جواب می‌دهد و مسئولین نباید کشور را ضعیفتر نشان دهند و سپس پای میز مذاکره بنشینند، ما بسیار قوی بوده و می‌توانیم به دیگر کشورها کمک کنیم.
نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: ملت ایران باید قدرت نظامی خود را هر چند مدت یکبار به رخ دشمنان بکشند تا آنها جرات تهدید کردن ما را نداشته باشند.
وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه در همه شئونات زندگی باید دین را بشناسید بیان کرد: اعمال ما باید با مبانی دینمی هماهنگ باشد تقوا به ما می‌گوید به دشمن اعتماد نکن مخصوصا دشمنی که تحقیر در کلمانتش موج می‌زند؛ اگر کسی به این دشمن اعتماد کند، معلوم است بصیرت ندارد.
وی در پایان اذعان کرد: ما باید مطابق خط و سیره پیامبر(ص) زندگی کنیم مبادا خطوط سیاسی ما را از مسیر پیامبر اسلام منحرف کند، جلسات حزبی و جناحی برگزار می‌شود اما حاشا که جلسات دینی برگزار شود، برخی‌ها دین را هم ابزار سیاسی می‌کنند که در قیامت هم دچار پشیمانی می‌شوند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان