۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین شکل گیری وحدت بین اصولگرایان در انتخابات امسال حتمی است/ مراقب باشیم در مذاکرات داشته‌هایمان را به تاراج نبرند
کد خبر: ۴۳۳۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده تهران در مجلس با حضور در قزوین:

شکل گیری وحدت بین اصولگرایان در انتخابات امسال حتمی است/ مراقب باشیم در مذاکرات داشته‌هایمان را به تاراج نبرند

نماینده تهران در مجلس با حضور در قزوین با بیان اینکه مراقب باشیم در مذاکرات داشته‌هایمان را به تاراج نبرند گفت: شکل گیری وحدت بین اصولگرایان در انتخابات امسال حتمی است.

شکل گیری وحدت بین اصولگرایان در انتخابات امسال حتمی است/ مراقب باشیم در مذاکرات داشته‌هایمان را به تاراج نبرند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شب گذشته(دوشنبه) در مسجد غدیر قزوین در نشست بصیرتی هیئت امام رضا(ع) با بیان اینکه مجهز شدن به بصیرت امری ضروری است اظهار کرد: حمل کننده پرچم ولی امر باید اهل بصیرت و شکیبایی باشد؛ فرد بی بصیرت به راحتی فریب خورده و جامعه اسلامی را به دست دشمنان خواهد سپرد.
وی در ادامه افزود: در تاریخ آمده که یاران درجه اول امام علی(ع) نیز به علت نداشتن بصیرت لازم در برهه ای مقابل ایشان ایستادند و اجازه ندادند حکومت ایشان در مسیر حق پیش برود.
دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در جهان نمونه ندارد و تنها نظامی که انقلاب در آن صورت گرفته و حکومت اسلامی و ولایت فقیه در آن شکل گرفته کشور ماست؛ البته نقص هم زیاد است و این مشکلات به واسطه توجه نشدن به مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
نباید برای کسب رای با دروغ و تهمت به دیگران کار خود ر ا پیش ببریم وی اذعان کرد: رهبری شبیه یک دیدبان برای کشور است که همه اتفاقات را رصد می‌کنند؛ هرکجا که به تذکرات ایشان عمل نشده ضررهای بزرگی به کشور رسیده است؛ در دوره پیامبر(ص) نیز افراد منافقی بودند که بر دست ایشان بوسه می‌زدند اما در عمل راه خود را طی می‌کردند.
امام جمعه سابق نیویورک با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال جاری ابراز کرد: در این ایام باید مراقب فسادهایی که به بهانه انتخابات کلید می‌خورد، باشیم؛ نباید فقط دنبال عیب پیداکردن از افراد بود بلکه عملکرد خوب و مدیریتی آنها را نیز در دوره‌های مختلف بررسی کنیم.
وی تصریح کرد: برخی‌ها گمان می‌کنند در سیاست هر دروغی جایز است، اما نباید برای کسب رای با دروغ و تهمت به دیگران کار خود ر ا پیش ببریم.
این نماینده مجلس با اشاره به حضور اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس بیان کرد: برای اینکه در آینده انتخابات ما مشکل پیدا نکند با برادران اصولگرا متحد شده ایم، تا با برگزاری جلساتی همگرایی ما افزوده شود و برای انتخابات لیست واحدی ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه هدف ما کنار گذاشتن اختلافات گذشته است تاکید کرد: امروز وقت دعوا و اختلاف نیست و کارها در حال پیشروی است و شکل گیری وحدت بین اصولگرایان حتمی است، در حال حاضر با تنظیم اصولی برای ایجاد اتحاد لازم و امضای آن تا زمان انتخابات به نتایج لازم خواهیم رسید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما اصولگرایان پس از انتخابات سال ۹۲ با برگزاری جلساتی به آسیب شناسی اشتباهات خود پرداختیم و یک مرامنامه ای تنظیم کرده ایم تا اشتباهات گذشته خود را جبران کنیم.
وی با بیان اینکه با تهدید و تطمیع فریب خورده و منحرف می‌شویم عنوان کرد: رهبری می‌فرمایند، مردم کارفرما هستند و شما کارگزار؛ باید ببینیم مردم چه می‌خواهند دنبال همانها برویم اگر اشتباه عملیاتی خود را متوجه نشویم بصیرت پیدا نخواهیم کرد.
مجلس مذاکرات هسته ای را رصد می‌کند آقاتهرانی ادامه داد: امروز وارد معرکه ای در مقابله با دشمن شده ایم حتی با قطع شدن دستشان از ایران باز هم از کارشکنی‌های خود دست برنمی‌دارند؛ همیشه به دنبال تحقیر و تهدید ایران هستند اما در این فضا جوانان ایرانی تحت فشار و دلواپسی کار هسته ای را به جایی رسیده که آمریکا این ترس را پیدا کرده است که این علوم در ایران کامل شود بنابراین به بهانه گیری روی آورده اند.
دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه مسئولین باید خطوط قرمز هسته ای را رعایت کنند ابراز کرد: دستگاه دیپلماسی مراقب باشد آمریکا کلاه سرشان نگذارد، هیچ کشوری به آمریکا این اجازه را نخواهد داد که به این مقدار بازرسی از مسائل کشورشان در بحث هسته ای داشته باشد.
وی افزود: غربی‌ها می‌دانند حرف ولی فقیه برای ما حجت است و رهبری نیز با تهدید و تطمیع از میدان خارج نمی‌شود پس از راه نیرنگ وارد شده اند؛ باید مراقب باشیم در مذاکرات داشته‌های ما را به تاراج نبرند؛ البته در مجلس حرکت‌هایی برای نظارت روی مذاکرات صورت گرفته است زیرا با تهدید دشمن مذاکره معنا نخواهد داشت.
این نماینده مجلس تصریح کرد: برخی‌ها گمان می‌کنند با نشست و برخاست با غربی‌ها کار ایران پیش رفته و تحریم‌ها برداشته می‌شود، اما باید تیم مذاکره کننده پایبند به تذکرات رهبری باشد تا در مقابل حیله‌های آمریکایی‌ها فریب نخوریم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان