۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین نباید از تاثیرگذاری قشر دانشجو غفلت کنیم/ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره از اولویت‌های امسال بسیج دانشجویی
کد خبر: ۴۳۳۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:

نباید از تاثیرگذاری قشر دانشجو غفلت کنیم/ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره از اولویت‌های امسال بسیج دانشجویی

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین با بیان اینکه نباید از تاثیرگذاری قشر دانشجو غفلت کنیم گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره از اولویت‌های بسیج دانشجویی است.

نباید از تاثیرگذاری قشر دانشجو غفلت کنیم/ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره از اولویت‌های امسال بسیج دانشجویی
حجت الاسلام مصائبی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص رسالت ناحیه بسیج دانشجویی در هدایت فکری دانشجویان اظهار کرد: در استان قزوین ۱۳۰ هزار دانشجو در دانشگاههای دولتی، غیردولتی، آزاد داریم که ظرفیت و پتانسیل بسیار قوی است که باید از این ظرفیت در راستای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بهره ببریم.
وی در ادامه افزود: وظیفه ناحیه بسیج دانشجویی برای انتقال مفاهیم و آرمان‌های انقلاب و گفتمان رهبری به نسلی که پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را به چشم مشاهده نکرده، بسیار سنگین است و برنامه ریزی بسیج دانشجویی در این راستا تعریف شده است.
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: وظیفه ناحیه بسیج دانشجویی نشر و گسترش فرهنگ انقلاب و پیش‌برندگی اهداف و آرمان‌های امام راحل برای قشر دانشجو تعریف شده است؛ رسالت دیگر ما این است که اجازه ندهیم افکار مسموم و جریان‌های معاند و کسانی که با نظام دشمنی دارند در جامعه دانشجویی و دانشگاهها نفوذ پیدا کنند.
وی ادامه داد: امروز به همت ناحیه بسیج دانشجویی این سالم سازی دانشگاه‌ها با بصیرت افزایی و تبیین در جامعه دانشگاهی اتفاق افتاده است، همانطور که تاکید رهبر معظم انقلاب است باید بپذیریم دانشجویان قشری نخبه و تاثیرگذار در جامعه است این ۱۳۰ هزار نفر مدیران آینده کشور و تاثیرگذار در بحث فکری و اجرایی می‌باشند.
IMG_8120 هدف استکبار جهانی ورود افراد قدرت طلب به انتخابات است این مسئول با بیان اینکه تربیت مدیران آینده کشور به لحاظ مدیریتی، بصیرتی و اعتقادی کاری حساس است ابراز کرد: از دانشگاهها به عنوان ابزار انحراف و نشر افکار پلید بهره برداری می‌شود نباید از تاثیرگذاری قشر دانشجو غفلت کنیم، در فتنه کوی دانشگاه سال ۷۸، فتنه سال ۸۸ و موارد دیگر دشمنان از جریان‌های دانشجویی بیشترین بهره را برده است.
وی گفت: در آینده نزدیک دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و انتخابات مجلس را در کشور و استان داریم هدف استکبار جهانی ورود افراد قدرت طلب به انتخابات است تا اهداف کلان آنها را در کشور پیاده کند و در این بین قصد ورود به فکر و ذهن دانشجویان را دارند تا بهره برداری سیاسی خود را داشته باشند.
مصائبی با اشاره به نقش ناحیه بسیج دانشجویی در هدایت فکری دانشجویان تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و همایش‌های تاثیرگذار و مناظرات بصیرت افزایی برای دانشجویان داشته باشد و هدف ما امسال ورود بیشتر در این زمینه‌هاست.
وی در پایان بیان کرد: ناحیه بسیج دانشجویی کارهای ارزشمندی چون برگزاری راهیان نور، اردوهای جهادی در ایام عید و طرح ولایت را داشته است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان