۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین قرآن سید همه کتب دنیا است
کد خبر: ۴۳۱۸۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

قرآن سید همه کتب دنیا است

امام جمعه قزوین در نشست "قزوین، شهر مینودری" اظهار کرد: قرآن سید همه کتب دنیا است.

قرآن سید همه کتب دنیا است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در نشست "قزوین، شهر مینودری"  که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، ابراز کرد: در قرآن کریم ۳۳۰ بار از کلمه کتاب و مشتقات آن استفاده شده است.
وی افزود: این موضوع نشان دهنده اهمیت کتاب در نگاه خداوند و اسلام است.
حجت الاسلام عابدینی عنوان کرد: هر کدام از پیامبران الهی معجزه خاص خود را داشتند و حضرت محمد(ص) از معجزه قرآن کریم برای دعوت مردم به راه اسلام استفاده می‌کرد.
وی تاکید کرد: معجزه پیامبر اسلام همواره قابل دسترس مرد جوامع مختلف بوده است و با کوشش بسیاری از بزرگان اسلام، همیشه به قدرت خود باقی است.
نماینده ولی فقیه در قزوین، یادآور شد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی، این معجزه الهی در دسترس مسلمان و غیرمسلمان و قابل رویت می‌باشد.
وی همچنین اظهار کرد: قرآن کریم کامل‌ترین کتاب در جهان است و اگر میلیاردها کتاب دیگر نیز منتشر شود، هیچ کدام از آن‌ها را نمی‌توان با این کتاب آسمانی مقایسه کرد زیرا قرآن سید همه کتب دنیا است.
حجت الاسلام عابدینی با اشاره به جایگاه والای قرآن کریم، گفت: در این کتاب آسمانی مباحث علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی به صورت گسترده عنوان شده و همه مسائل را یک‌جا در خود جای داده است.
وی در پایان ابراز کرد: اگر بخواهیم زندگی خود را با برکت الهی در هم بیامیزیم باید احکام قرآنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
انتهای پیام/۷۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان