۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تامین آب شرب آبیک از سد طالقان هر چه سریع‌تر اجرایی شود/قوه قضائیه همچنان که با قاطعیت در پرونده رحیمی برخورد کرد، در پرونده مهدی هاشمی نیز با قاطعیت برخورد کند
کد خبر: ۴۱۳۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حسینی در تذکر شفاهی:

تامین آب شرب آبیک از سد طالقان هر چه سریع‌تر اجرایی شود/قوه قضائیه همچنان که با قاطعیت در پرونده رحیمی برخورد کرد، در پرونده مهدی هاشمی نیز با قاطعیت برخورد کند

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر نیرو درخصوص آب شرب آبیک که وضعیت تأسف‌آوری دارد تذکر می‌دهم؛ تامین آب شرب آبیک از سد طالقان هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

تامین آب شرب آبیک از سد طالقان هر چه سریع‌تر اجرایی شود/قوه قضائیه همچنان که با قاطعیت در پرونده رحیمی برخورد کرد، در پرونده مهدی هاشمی نیز با قاطعیت برخورد کند

به گزارش صبح قزوین، سیدمرتضی حسینی در نشست علنی نوبت عصر روز سه‌شنبه ( ۵ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر ارتباطات، گفت: خبر کذب و دروغ ابراهیم نبوی ضدانقلاب خارج‌نشین در شبکه‌های مجازی که مصاحبه‌ای به نام بنده گذاشته هر روز گسترش پیدا می‌کند، چرا وزارت ارتباطات رسیدگی نمی‌کند.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: به وزیر نیرو درخصوص آب شرب آبیک که وضعیت تأسف‌آوری دارد تذکر می‌دهم؛ طبق جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس گذاشته شد، تامین آب شرب آبیک از سد طالقان هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی به وزیر آموزش و پرورش و نوبخت درخصوص پرداخت حق و حقوق فرهنگیان و معلمان، به رئیس جمهور درخصوص حقوق بازنشستگان تذکر داد و خطاب به قوه قضائیه گفت: همچنان که با قاطعیت در پرونده رحیمی برخورد شد، در پرونده مهدی هاشمی نیز با قاطعیت برخورد شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به مطلبی در روزنامه اعتماد در روز یکشنبه خطاب به وزیر ارشاد گفت: اعتماد در روز یکشنبه نوشته امام حسین (ع) دیگر برای جوانان اسطوره نیست؛ پس این جوانانی که در تاسوعا، عاشورا و محرم برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند، چه کسانی هستند؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: شاید آقایی که چنین سوالی کرده، خود جزو فتنه‌گران ۸۸ در روز عاشورا است که پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند؛ از وزیر ارشاد و همه نظار تقاضای رسیدگی و برخورد داریم.
/

انتهای پیام/۱۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان