۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین دیدار با خانواده شهید محمدی و اللهیاری
کد خبر: ۴۱۳۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به منظور تجدید میثاق با خانواده‌های شهدا صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید محمدی و اللهیاری

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین و مسئول نمایندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و جمعی از کارکنان سپاه  پاسداران با حضور در منازل خانواده شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار با خانواده شهید محمدی و اللهیاری
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین و جمعی  پاسداران نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در منزل ۲ تن از  شهدای شهرستان البرز به نام های شهید سیف اله میر محمدی و شهید احمد اللهیاری،  به منظور تجدید میثاق با خانواده های معظم  شهدا و عرض اردات به خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور یافتند.
معبودی در این دیدار گفت: حضور در میان خانواده های شهدا موجب دلگرمی و احساس عزت برای بسیجیان و پاسداران  است، چرا که خانواده های معظم شهدا با ایستادگی و استقامت خود  در برابر سختی ها و مشکلات نشان  دادند، می توان در سخت ترین شرایط محیطی، اقتصادی و روانی نیز می توان پیروز بود و در مقابل دشمنان و زورگویان استکبار جهانی تسلیم نشد.
وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز ما می توانیم در امنیت و آسایش کامل زندگی آرامی در کنار خانواده های خود داشته باشیم مرهون خون های ریخته شده شهدا و ایستادگی خانواده هایی که شجاعانه فرزندان خود را به میدان نبرد با دشمنان نظام اسلامی فرستادند تا از تمامیت ارضی جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان