۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین سکوت غربی‌ها در خصوص کشته شدن سه مسلمان آمریکایی قابل توجیه نیست
کد خبر: ۴۰۹۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

سکوت غربی‌ها در خصوص کشته شدن سه مسلمان آمریکایی قابل توجیه نیست

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: برخی از مردم نژاد پرست کشورهای غربی با الگو گرفتن از سران حکومتی خود به جنایت علیه مسلمانان می پردازند و سکوت تنها عملکرد غربی ها در مقابل این رفتار است که به هیچ وجه برای ما قابل توجیه نمی باشد.

سکوت غربی‌ها در خصوص کشته شدن سه مسلمان آمریکایی قابل توجیه نیست
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص کشته شدن سه تن از دانشجویان مسلمان در آمریکا اظهار کرد: متاسفانه کشتار مسلمانان اقدام تازه ای نیست که از طریق آمریکایی ها صورت گرفته است، بلکه سالهاست که اسلام ستیزی جزء برنامه های اول غربی ها برای حذف دین مبین اسلام است.
وی در ادامه افزود: کشتار سه مسلمان در آمریکا هم سناریوی جدیدی در ادامه روند طرح های اسلام ستیزانه دنیای غرب به سردمداری آمریکاست، در حال حاضر جامعه بین الملل به این نکته اذعان دارند که گروه های تروریستی داعش، القاعده و تکفیری ها زائیده تفکر و حمایت های مالی، نظامی  و تسلیحاتی آمریکاست.
این نماینده مجلس اذعان کرد: غربی ها با حامیان صهیونیستی و اروپای خود زمانی که در جنگ با مسلمانان دچار شکست های متعدد شده و ناامیدی بر آنها چیره شد؛ این درگیری ها در داخل امت واحده اسلامی ایجاد کردند تا بدین وسیله بدبینی نسبت به مسلمانان را گسترش دهند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی عملکرد داعش و تروریست های جهان را محکوم می کند تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که این تروریست ها با حمایت اسرائیل و آمریکا متولد شده اند؛ یعنی نمونه ای از یک اسلام آمریکایی که امام راحل فرمودند اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی قرار گرفته است.
۱۳۹۳۱۱۲۳۱۹۴۴۵۲۲۸۵۴۷۴۱۱۲۴ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: سلفی ها و وهابیت ریشه در تفکرات انگلیسی دارد و این اسلام های آمریکایی برای ریشه کن کردن اسلام و ایجاد بدنامی از اسلام و مسلمانان شکل گرفته اند؛ والا ما عملکرد داعش و جریان پیش آمده در قضیه شارلی ابدو را محکوم می کنیم.
وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی ایجاد تنفر نسبت به مسلمانان در جهان است خاطرنشان کرد: برخی از مردم نژاد پرست کشورهای غربی با الگو گرفتن از سران حکومتی خود به جنایت علیه مسلمانان می پردازند و سکوت تنها عملکرد غربی ها در مقابل این رفتار است که به هیچ وجه برای ما قابل توجیه نمی باشد.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در خصوص عملکرد سران کشورهای اسلامی در راستای محکوم کردن این جنایت ها ابراز کرد: متاسفانه سران کشورهای اسلامی با نوعی از مشی که در زمینه برخورد با این جنایت ها دارند، ما هیچ توقعی از آنها نداریم زیرا آنها به هیچ وجه به فکر منافع جامعه اسلامی و مسلمانان عرب نشین نیستند.
وی یادآور شد: مسئولین کشورهای اسلامی فقط به فکر به قدرت رسیدن و حفظ جایگاه خود هستند این افراد برای اینکه دوام حکومت و فرهنگ کاخ نشینی را ادامه دهند، با تاراج منابع کشورهای اسلامی و قرار دادن آنها در اختیار کشورهای غربی قصد دارند چند صباحی روی صحنه باشند.
عباسپور گفت: امام خمینی(ره) در صحیفه نور خود می فرمود، امروز ابتلا و گرفتاری ما خود سران کشورهای اسلامی هستند؛ با توجه به این سخن ایشان ما چه انتظاری می توانیم از پادشاه عربستان، بحرین و اردن داشته باشیم؟ این افراد به جای اینکه به فکر مسلمانمان باشند منافع خود را مدنظر قرار می دهند.
وی در پایان عنوان کرد: عامل بدبختی و گرفتاری اصلی ما همین سران کشورهای اسلامی هستند که با بی تفاوتی نسبت به جنایت هایی که علیه مسلمانان در حال رخ دادن است، بزرگترین خیانت را به اسلام می کنند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان