۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین نفوذ رفتار داعش‌منشانه بین مسیحیت و یهودیان، عامل قتل دانشجویان مسلمان
کد خبر: ۴۰۹۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد

نفوذ رفتار داعش‌منشانه بین مسیحیت و یهودیان، عامل قتل دانشجویان مسلمان

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا عکس حرف ها و شعارهای غربی ها را در جهان به نمایش گذاشت، این رویکرد نوعی رفتار داعش منشانه است که در آمریکا و بین مسیحیت و یهودیان نفوذ کرده است.

نفوذ رفتار داعش‌منشانه بین مسیحیت و یهودیان، عامل قتل دانشجویان مسلمان
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم آبیک، البرز و قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص کشته شدن سه دانجشجوی مسلمان در آمریکا اظهار کرد: استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه های جهانی به القای تفکرات خود در بین ملت های مسلمان جهان مشغول است و این رسانه ها هم به جامعه خط فکری و عملیاتی می دهند.
وی در ادامه افزود: در موضوع حقوق بشر و آزادی بیان در حقیقت استکبار جهانی بدترین جنایت ها را در کشورهای مسلمان پیاده کرده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رسانه ها در حال القای این تفکرند که جوامع غربی به ادیان مختلف اعتقاد دارند اذعان کرد: البته این رویکرد فقط یک تیلیغ است در صورتی که در این کشورها پذیرشی برای همه ادیان وجود نداشته و هر شخصی با توجه به مبانی دینی خود رفتار کند و آزادی به تمام معنا در این کشورها دیده نمی شود.
وی ادامه داد: امروز در کشورهایی که خود را مهد آزادی و حقوق بشر می دانند نسل کشی مسلمانان در حال روی دادن است و به طور یقین این رویکرد در جهان اثر منفی خود را خواهد گذاشت.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: به دلیل مسائل اعتقادی سه نفر از دانشجویان مسلمان در آمریکا کشته می شوند و رسانه های غربی به جامعه القا می کنند این کشته شدن به دلیل دعوای شخصی بر سر موضوع پارگینگ بوده است و بحث دین و اعتقادات در میان نیست؛ اما آیا فقط به دلیل پارک کردن سه انسان کشته می شوند؟ وی با بیان اینکه شعار آزادی دادن به اشخاص با تفکرات مختلف دروغی در بین جوامع غربی است خاطرنشان کرد: کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا عکس حرف ها و شعارهای غربی ها را در جهان به نمایش گذاشت، این رفتار نوعی رفتار داعش منشانه است که در آمریکا و بین مسیحیت و یهودیان نفوذ کرده است و شبیه داعشی ها بدون منطق انسان می کشند.
B9tOgJECYAE5Nup حسینی عنوان کرد: رفتار اسلام ستیزی آمریکایی ها هوشیاری مسلمانان را می طلبد که  بصیرت داشته باشند که آزادی در غرب وجود ندارد و اسم آزادی در چارچوب منافع غربی هاست؛ اسلامی که نسبت به ظلم و ستم بی تفاوت باشد، استبداد را بپذیرد، ظلم و تجاوز را نفی نکند دشمنان با آن همراه می شوند و آن را قبول خواهند داشت و این اسلام به نام اسلام آمریکایی نامیده می شود.
وی در خصوص وظیفه کشورهای اسلامی گفت: حداقل وظیفه سران کشورهای اسلامی اعتراض به این نسل کشی مسلمانان است چطور زمانی که یک فرد یهودی یا مسیحی کشته می شود استبداد با همه ایادی خود پای کار آمده و به خونخواهی او می پردازند؟ این نماینده مجلس در پایان ابراز کرد: وظیفه همه کشورهای اسلامی این است که حداقل ترین کارها یعنی اعتراض علیه این نسل کشی را به گوش جهانیان برسانند و سکوت کردن در این زمینه بدترین کار است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان