۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ریاست دانشگاه آزاد تاکستان تغییر کرد / پایان کار دکتر بهرام زاده
کد خبر: ۳۹۸۱۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در غیاب دانشجویان؛

ریاست دانشگاه آزاد تاکستان تغییر کرد / پایان کار دکتر بهرام زاده

از مدتها پیش زمزمه هایی مبنی بر تغییر در ریاست دانشگاه آزاد تاکستان به گوش می رسید که با مخالفت هایی از سوی تشکل های دانشجویی و مسئولین استان همراه بود اما سر انجام امروز و در جلسه ای بدون حضور دانشجویان پایان کار دکتر بهرام زاده اعلام شد.

ریاست دانشگاه آزاد تاکستان تغییر کرد / پایان کار دکتر بهرام زاده
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین، صبح امروز(چهارشنبه) و در مراسمی که از پیش اعلام نشده بود دکتر عباس جهان بخش به عنوان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان معرفی و از زحمات ریاست پیشین این دانشگاه دکتر محمد بهرام زاده تقدیر شد.
این در حالی است که از مدتها پیش زمزمه هایی مبنی بر تغییر در ریاست این دانشگاه به گوش می رسید که با مخالفت هایی از سوی تشکل های دانشجویی و مسئولین استان همراه بود اما سر انجام امروز و در جلسه ای بدون حضور دانشجویان پایان کار دکتر بهرام زاده اعلام شد.
دکتر بهرام زاده دارای دکترای باستان شناسی دوره اسلامی از دانشگاه علوم تحقیقات بود که سوابقی چون مدیر کل میراث فرهنگی استان های قزوین و زنجان معاونت دفتر باسان شناسی کشور و رئیس شورای ثبت استان تهران را در پرونده خود داشته است.
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با داشتن هفت دانشکده و بیش از نه هزار دانشجو دومین دانشگاه بزرگ آزاد اسلامی در سطح استان قزوین است.
منبع: کیوسنا پایان پیام/۲۰۰۲  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان