۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مجلس به میراث فرهنگی برای پذیرفتن شیردال تقلبی باز هم تذکر می‌دهد
کد خبر: ۳۹۷۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طبیب‌زاده خبر داد:

مجلس به میراث فرهنگی برای پذیرفتن شیردال تقلبی باز هم تذکر می‌دهد

نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پذیرفتن شیردال تقلبی توسط مسئولان میراث فرهنگی، گفت: مسئولان باید تقلبی بودن شیردال را به دولت آمریکا اعلام کنند تا این موضوع حمل بر عدم اطلاع دولت ایران نشود و ما به میراث فرهنگی در صحن مجلس تذکر می‌دهیم.

 مجلس به میراث فرهنگی برای پذیرفتن شیردال تقلبی باز هم تذکر می‌دهد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، زهره طبیب زاده نوری گفت: ما از آمریکا به عنوان یک دولت غاصب که حقوق شهروندان رنگین پوست خود را غصب می‌کند انتظار نداریم که با کشور ما برخورد صادقانه‌ای داشته باشد.
وی ادامه داد: در هیچ زمینه‌ای نباید هیچ چیزی را مسئولان ما به عنوان نماد حسن نیت آمریکا قبول کنند و در مناسبات خود باید اصل را بر دروغگو بودن و تزویر آنها قرار دهیم مگر اینکه عکس آن ثابت شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ما اصل برائت را در مور د افراد سالم باید در دستور کار خود قرار دهیم اما در مورد آمریکا باید برعکس عمل کنیم و باید بگوییم هر چیزی و هر عملی از طرف آنها تزویر است مگر اینکه عکس آن ثابت شود.
طبیب زاده اظهار داشت: در موضوع پذیرفتن شیردال تقلبی مقصر مسئولان سازمان میراث فرهنگی هستند که در آن زمان آقای نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی بود و این شیء تقلبی را بیخود و به غلط تحویل گرفتند و اقدامات مقتضی را در ورد این اقدامات آمریکا به کار نبردند و متأسفانه در سکوت مسئولان این اقدام از طرف دولت آمریکا به عنوان یک اقدام واقعی قلمداد می‌شود.
وی افزود: مسئولان ما باید هم اکنون این موضوع را کاملا تکذیب و نفی کنند و تقلبی بودن آن به طور رسمی به دولت آمریکا اعلام شود تا این موضوع حمل بر عدم اطلاع دولت ایران تلقی نشود.
این نماینده مجلس اظهار داشت: همان زمان در مورد این موضوع به مسئولان سازمان میراث فرهنگی تذکر داده شد و ما نمایندگان مجلس دوباره در صحن مجلس به میراث فرهنگی در مورد این کوتاهی آنها تذکر خواهیم داد.
منبع: فارس انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان