۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دموکرات‌ها برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به تمدید مذاکرات نیاز داشتند/غربی‌ها تاب تحمل قدرت نمایی ایران در منطقه را ندارند
کد خبر: ۳۸۸۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در قزوین:

دموکرات‌ها برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به تمدید مذاکرات نیاز داشتند/غربی‌ها تاب تحمل قدرت نمایی ایران در منطقه را ندارند

حجت الاسلام قابل با بیان اینکه غربی‌ها تاب تحمل قدرت نمایی ایران در منطقه را ندارند گفت: دموکرات ها اگر بتواند جریان هسته ای را بر وفق مراد خودشان و با کسب امتیاز بیشتری به نفع خودشان پیش ببرند در حربه تبلیغاتی خود از آن استفاده خواهند کرد.

دموکرات‌ها برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به تمدید مذاکرات نیاز داشتند/غربی‌ها تاب تحمل قدرت نمایی ایران در منطقه را ندارند
حجت الاسلام علی قابل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص اینکه چرا آمریکا از زیاده خواهی خود دست برنمی دارند اظهار داشت: آمریکایی ها به طور یقین مستعمره صهیونیست ها هستند و نمی توانند مخالف تفکر رؤسای خود قدم بردارند.
وی افزود: هریک از رؤسای جمهور و حاکمانی که از حزب جمهوری خواه یا دموکرات در آمریکا یا حتی فرانسه و آلمان سر کار می آیند به نوعی باید بدهی خود را به جریان صهیونیست بین المللی بپردازند و این افراد حتی اجازه ندارند بدون اذن و نظر این قدرت های پوشالی اقدامی در رابطه با کشورهای دیگر داشته باشند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به اعتراف صریح رسانه های غربی به لابی های آمریکایی- اسرائیلی ابراز داشت: در آخرین دور مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۵ بارها رسانه هاب غربی تاکید کردند که وزیر امور خارجه آمریکا به صورت مستمر با اسرائیل در ارتباط است و همه مفاد مذاکرات را در اختیار آنها قرار می دهد.
وی ادامه داد: این موضوع یک جریان ثابت و حساب شده است که آمریکایی ها باید در همه زمینه ها رضایت اسرائیلی ها را به دست بیاوردند؛ از سوی دیگر صهیونیست ها اسلام و در راس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای حفظ منافعشان مضر می دانند و نکته اینجاست که تحمل ندارند که در کنار قدرت پوشالی رژیم جعلی خود نظامی دیگر قدرت نمایی کند.
رئیس دفتر نظارت و رسیدگی شورای نگهبان در قزوین، نابود شدن حامی اصلی آمریکا در منطقه یعنی حکومت پهلوی را علت دیگر زورگویی غربی ها به کشورمان دانست و گفت: آمریکا و هیئت حاکمه آن در گذشته با سیطره بر کشورمان توسط شاهان دست نشانده پهلوی منافعی داشتند که این افراد در حقیقت پاسبان و حافظ اهداف غربی ها در منطقه بودند.
وی در ادامه اضافه کرد: ۳۵ سال است که با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همان کشور دست نشانده به نظامی قدرتمند در جهان تبدیل شده است که در سیاست گذاری های جهانی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم حضور دارد و این مسئله به مذاق غربی ها که حس خودبرتربینی در آنها موج می زند خوش نمی آید.
قابل حضور ایران اسلامی را عامل بیداری در بین ملت ها برشمرد و عنوان کرد: به طور حتم غربی ها نمی توانند از سیطره فکری نظام جمهوری اسلامی در جهت تحمیق ملت ها بهره برده و اهداف خود را به کرسی بنشانند و ایران اسلامی را عاملی خطرناک برای رسیدن به سیاست های منفعت طلبانه خود می دانند.
وی افزود: نظر تحلیل گران غربی این است که هدف اصلی آمریکایی ها برای مقابله با ایران، اصل نظام جمهوری اسلامی است و مذاکرات و بحث هسته ای یک بهانه واهی می باشد.
این کارشناس سیاسی نکته دیگر را وجود سیاست های دو حزب جمهوری خواه و دموکرات دانست و ابراز داشت: دو جریان جمهوری خواه و دموکرات روی سیاست ها و نفوذی که در کشورشان دارند در حال مانور دادن هستند و برای اینکه بتوانند آرای بیشتری در انتخابات آتی داشته باشند به دنبال برگ برنده ای هستند.
قابل شورای نگهبان قزوین وی ادامه داد: این احزاب با فریب افکار عمومی کشورشان به دنبال رسیدن به اهداف پلید خودشان هستند چندی پیش هم در انتخابات مجلس سنای آمریکا دو مجلس را جمهوری خواهان تصرف کردند و این به معنای تضعیف هیئت حاکمه فعلی آمریکا بوده و بعد از این موضوع انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.
قابل دست دموکرات ها را در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا خالی دانست و گفت: این حزب اگر بتواند جریان هسته ای را بر وفق مراد خودشان با کسب امتیاز بیشتری به نفع خودشان پیش ببرند در حربه تبلیغاتی خود از آن استفاده خواهند کرد در همین راستا آمریکا به تمدید مذاکرات روی آورده است.
وی ابراز داشت: مسئله دیگر وجود جریان داعش در منطقه است که عرب ها و گروه های اسرائیلی ها را به تکاپو انداخته است یعنی اگر ایران اسلامی در این مذاکرات به نتیجه مورد نظر خود می رسید به طور یقین بازار دوشیدن کشورهای عربی از دست غربی ها خارج می شد.
رئیس دفتر نظارت و رسیدگی شورای نگهبان گفت: غربی ها باید حربه ای داشته باشند که کشورهای عربی را از آن بترسانند و این حربه ایران اسلامی است، همچنین رهبر معظم انقلاب وجود جریان داعش در منطقه را برای منحرف کردن اذهان عمومی از مسائل اصلی جهان دانست، زیرا بازار تسلیحاتی کشورهای عربی به اضافه منابع نفتی و گازی اعراب مورد نیاز غربی هاست.
وی تصریح کرد: اگر بحث هسته ای ایران به پایان برسد غربی ها با چه بهانه ای در منطقه حضور پیدا کنند و با چه بهانه ای سلاح به فروش برسانند و از کشورهای عربی باج خواهی کنند، آمریکایی ها با گسترش ایران هراسی قصد دارند ثروت های منطقه را غارت کرده و استعمارگری خود را بر منطقه گسترش دهند.
این کارشناس سیاسی وجود وحدت و انسجام بین مسئولین را عاملی برای دفع حیله های دشمن دانست و اذعان داشت: وحدت بین مسئولین کشورمان را در برابر کیدهای استکبار جهانی قوی تر خواهد کرد اما برخی افراد در کشور وجود دارند که وحدت را بد معنا کرده و جایگاه نظام را در کشور در نظر نمی گیرند و به دنبال منافع حزبی و گروهی خودشان هستند.
وی افزود: به طور یقین هر کجا وحدت بین مسئولین کشورمان وجود داشت و پشت ولایت را خالی نکردند ما پیروز شده ایم و شکی در این مسئله نیست که باید همه مسئولین کشور جایگاه اقتدار و آبروی نظام را در همه عملکردهایشان در نظر بگیرند.
انتهای پیام/۲۰۰۲/خ    

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان