۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بسیج درادارات مرکز اطمینان بخش سلامت نظام اداری باشد
کد خبر: ۳۸۷۶۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين:

بسیج درادارات مرکز اطمینان بخش سلامت نظام اداری باشد

استاندار قزوین گفت: بسیج بایستی در ادارات ما مرکز اطمینان بخش سلامت نظام اداری باشد.

بسیج درادارات مرکز اطمینان بخش سلامت نظام اداری باشد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مرتضی روزبه در جلسه مجمع بسیجیان استان با بیان این مطلب افزود: نباید خاطرات و ایثارگری های حماسه سازان دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود زیرا فراموش کردن این سیره و روش ها خسارات زیادی به زندگی ما وارد خواهد ساخت.
وی افزود: مردانگی ها و ایستادگی های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را بایستی به هر طریقی فرهنگ سازی کنیم تا ماندگار شوند بویژه در فضای مساجد، دانشگاهها و .
.
.
این امر صورت گیرد و عمومیت یابد.
روزبه در ادامه تصریح کرد: یاد کردن و دیدار از بازماندگان این دفاع مقدس را بایستی فراموش نکنیم تا این احساس در آنها بوجود نیاید که مورد فراموشی واقع شده اند.
وی تاکید کرد:بسیح باید در ساختار اداری ما یک مرکز اطمینان بخش سلامت نظام اداری باشد در حال حاضر خروجی تلاش در ادارات و سازمان های دولتی مناسب نیست و این مساله را با ارتباطات وسیعی که با مردم دارم متوجه شده ام و با تدبیر لازم هم بایستی بر ضرورت تکریم و رضایت ارباب رجوع بیشتر توجه کنیم.
استاندار قزوین بیان کرد: در فضاهای اداری نباید بی توجهی به کار ارباب رجوع به یک امر عادی تبدیل شود و کارمندان بایستی نسبت به جلب رضایت ارباب رجوع همت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: نگاه ما به بسیج نگاهی است که سلامت هر دستگاهی را که در آن فعالیت دارد را بر عهده گیرد.
وی تاکید کرد: موفقیت بسیجی بودن به لحاظ ارزش، فرهنگی، دینی بایستی حفظ شود و در حیطه های رفتاری نیز بایستی بسیجیان به این امر توجه داشته باشند.
استاندار قزوین در ادامه تاکید کرد: همه ی ما وظیفه داریم در هر سازمانی که خدمت می کنیم با رفتار، منش، گفتار و کردار خود تضمین کننده ی سلامت باشیم و بسیج نیز به صورت ویژه بایستی در این امر وارد شود.
روزبه افزود: کارآمدی نظام با خدمت خوب، درست و سلامت اداری سنجیده می شود و بر این اساس در مورد نظام قضاوت واقع خواهد شد.
استاندارافزود:تقویت و ترویج بسیج کارمندی برای ما اهمیت دارد و بایستی با تلاش در این امر بحث سلامت اداری و حتی سلامت جسمانی و روحی افراد جامعه را نیز بالا ببریم با توجه به اینکه طرح سلامت توسط دولت در حال حاضر اجرا است.
روزبه افزود: این سیاست و طرح مهم دولت بایستی توسط کارمندان و کارگزاران خوب و دارای وجدان کاری اجرایی شود تا سلامت در کل افراد جامعه تضمین گردد.
استاندار تاکید کرد: نهضت خدمات رسانی بایستی در ادارات ما با حضور بسیجیان به یک نهضت همگانی و ماندگار تبدیل شود و مقطعی نباشد.
ایشان در خاتمه بر نشست های فصلی و مستمر با مجمع بسیجیان استان تاکید کرد.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان