۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ساخت هتل برای قزوین امری حیاتی است
کد خبر: ۳۸۷۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار در بازدید از روند احداث هتل بین المللی ۵ ستاره ملل:

ساخت هتل برای قزوین امری حیاتی است

مرتضی روزبه گفت: ساخت هتل برای قزوین یک نیاز و دغدغه حیاتی است.

ساخت هتل برای قزوین امری حیاتی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مرتضی روزبه در بازدید از روند ساخت پروژه هتل ۵ ستاره ملل قزوین در سخنانی بیان داشت: مدیریت ارشد استان یک نگاه و جهت گیری حمایتی از ساخت هتل در قزوین دارد و ساخت هتل توسط بخش خصوصی نمی تواند از میزان اهمیت و حمایت مدیران در تسریع و تکمیل این قبیل پروژه ها بکاهد.
وی افزود: ساخت هتل برای قزوین یک ضرورت،نیاز و دغدغه ی حیاتی است و همانطور که برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی پیگیری صورت می گیرد با همان نگاه احداث هتل برای استان مهم و در دستور کار قرار دارد.
استاندار با بیان اینکه " حجم تقاضا وسرمایه گذاری برای احداث هتل در قزوین بالاست " اظهارداشت: باید مجموعه اقدامات و برنامه ها در ساخت هتل را بر روی چند طرح مشخص محدود و متمرکز کرد تا این طرح ها براساس برنامه زمان بندی و در یک بازه زمانی معین به بهره برداری برسدو وی افزود: صرف ارائه مجوز برای احداث هتل در قزوین فایده ندارد بلکه با طرح ها دارای ضمانت اجرایی و برخوردار از یک برنامه زمانبندی بالشد و کارها به صورت مستمر و با نگاه حمایتی پیگیری و رصد شود.
استاندار با تاکید بر ساخت هتل براساس ضورابط و استانداردها بین المللی اظهارداشت:هتل ۵ ستاره ملل در قزوین باید براساس استانداردهای بین المللی ساخته شود و وارد فاز چانه زنی و برخورد سلیقه ای نشود .
وی افزود: قزوین در ۴۰ سال گذشته در زمینه هتل داری عقب افتاده است و نباید صرفا" با افتخار به گذشته زندگی را سپری کرد بلکه باید متناسب با شرایط روز و نیازمندی های جامعه جدید برنامه ریزی و حرکت کرد.
استاندار گفت: در حال حاضر برای ساخت هتل و مجتمع های رفاهی و اقامتی در استان قزوین یک خیزی برداشته شده اما هنوزبه نتیجه نرسیده است اگرچه قزوین ظرفیت های بالای صنعتی، تجاری، گردشگری و تجاری برای اجرای این گونه طرح ها را دارد.
استاندار در پایان تصریح کرد: در روند اجرای این طرح نباید هیچ گونه وقفه ای صورت بگیرد و مسائل حقوقی آن با شهرداری نیز از مجاری قانونی پیگیری و مرتفع شود.
گفتنی است هتل ۵ ستاره ملل هم اکنون در ۱۲ طبقه ، ۲۴ هزار متر مربع بنا و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان